کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۹۴۷
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| حضور کمدین‌‌‌ها درسریال سلمان‌ فارسی ‌‌

روزنامه هفت صبح | داود میرباقری این روزها در شاهرود سخت مشغول تصویربرداری سریال عظیم «سلمان فارسی» است. سریالی که در خوشبینانه‌ترین حالت تا سال ۱۴۰۵ آماده خواهد شد. در این سریال هم به مانند دیگر کارهای میرباقری شاهد حضور تعداد زیادی از بازیگران مطرح و سرشناس هستیم. بازیگرانی مثل فرهاد اصلانی و ویشکا آسایش که کمتر راضی به بازی در سریال‌های تلویزیونی می‌شوند‌ اما در فهرست بازیگران سریال سلمان بازیگرانی دیده می‌شوند که حضورشان در این جمع کمی کنجکاو‌ی‌برانگیز است. یکی از آنها محمدرضا هدایتی است و دیگری مهران غفوریان که بیشتر به عنوان کمدین شناخته می‌شوند.

البته باید به این جمع ارژنگ امیر‌فضلی و سپند امیر‌سلیمانی را هم اضافه کرد. ‌ در جمع بازیگران «سلمان» نام‌های مطرح دیگری چون رضا کیانیان، حسین یاری، مهدی فخیم‌زاده، شهرام حقیقت‌دوست، مجید مظفری و…‌ هم دیده می‌شود . در این سریال نقشی هم به «کاوه فتوحی» داده شده، بازیگری که در سریال «مختارنامه» عهده‌دار نقش حضرت عباس(ع) بود اما حذف سکانس‌های مربوط به ایشان موجب شد تا فتوحی عملا دیده نشود. او حالا در سریال سلمان عهده‌دار یکی از نقش‌های اصلی است. میرباقری همانطوری که از قبل می‌دانید نقش «سلمان» را هم به علیرضا شجاع‌نوری ‌ سپرده است.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: بازی‌های درخشان یکی از وجوه بارز کارهای داود میرباقری است. بازیگران در کارهای او می‌درخشند و به چشم می‌آیند. اگر تازه‌کار باشند به چشم می‌آیند مثل «ویشکا آسایش» و اگر ستاره باشند می‌درخشند مثل «رضا کیانیان». حالا برای بازیگرانی مثل مهران غفوریان، محمد‌رضا هدایتی و حتی ارژنگ امیرفضلی این امکان هست تا در میانسالی با حضور در اثری از داود میرباقری بدرخشند و روی دیگری از خود را نشان دهند.

*‌ احمد رنجبر: ‌حتما بازیگران بخش مهمی از جذابیت آثار میرباقری هستند اما آنچه مهم‌تر است، به توان کارگردان در استفاده از ظرفیت بازیگران برمی‌گردد. در کارهای میرباقری بازیگران کم‌تجربه هم خوش می‌درخشند.

* مرجان فاطمی: فرهاد اصلانی و ویشکا آسایش جزو بازیگرانی هستند که همکاری با داو‌د میرباقری را تجربه کرده‌اند و ادامه‌‌ این همکاری قطعا موفقیت‌آمیز خواهد بود اما به نظر می‌رسد میرباقری با انتخاب مهران غفوریان و ارژنگ امیرفضلی برای «سلمان فارسی» می‌خواهد مخاطبانش را غافلگیر کند. البته غفوریان، پیش‌ از این هم با گریم و نقش کوتاه اما متفاوتش در «قورباغه»، غافلگیرمان کرده بود.

کدخبر: ۳۹۷۹۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر