کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۸۲۰۰
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| برنامه‌های تابستانی شبکه‌های تلویزیون

روزنامه هفت صبح | روز گذشته تیتری به دست رسانه‌ها رسید که حکایت از برنامه‌های تابستانی شبکه‌های تلویزیون داشت. این رسمی است که مدیران تلویزیون همزمان با آغاز تابستان پیش می‌گیرند و می‌گویند قرار است در سه ماهه دوم سال چه محصولاتی به مخاطبان ارائه بدهند. تابستان اوقات فراغت نام دارد و تلویزیون هم تلاش می‌کند سهمی در پربار کردن این روزهای تعطیل داشته باشد. برنامه‌هایی که برای تابستان اعلام شده همان برنامه‌های روتین شبکه‌ها هستند.

منتها این بار از زبان معاون سیما رسانه‌ای شده‌اند. یک نمونه را مثال می‌زنیم: در میان برنامه‌های تابستانه شبکه نسیم، به عنوان شبکه‌ای که مسئولیت اصلی سرگرم کردن مخاطبان در اوقات فراغت را دارد، به این برنامه‌ها برمی‌خوریم: دورهمی، خندوانه، حالا عکس، دست انداز، هوش برتر … این‌ها همان برنامه‌هایی هستند که حالا هم روی آنتن می‌روند. نکته دیگر این که برخی برنامه‌ها حتی اگر فصل تابستان هم نمی‌بود، طبق روال به آنتن می‌رسیدند؛ مثل فصل جدید عطسه و اعجوبه‌های شبکه سه. یا برنامه جدید صبحگاهی شبکه چهار.

*** کامنت‌ها
* وحید سعیدی: ای‌کاش سنت معرفی برنامه‌ها توسط مهم‌ترین شخص تلویزیون برای همیشه از بین می‌رفت.واقعا شأن معاون سیما بالاتر از این است که بیاید روبه‌روی خبرنگارها بنشیند و یک‌سری برنامه معمولی و البته روتین را تحت عنوان ویژه‌برنامه‌های تابستانی معرفی کند. این کار در نهایت باید توسط مدیر روابط عمومی سازمان انجام شود.

* احمد رنجبر: حتما دغدغه مسئولان تلویزیون تامین برنامه‌های جذاب و مفید برای همه روزهای سال است و در مناسبت‌هایی مثل تابستان این دغدغه دوچندان می‌شود. ولی این مهم با «حرف» به‌دست نمی‌آید. حتی نیاز به این شیوه اطلاع رسانی تبلیغی نیست. مشک آن است که خود ببوید …

* مرجان فاطمی: وقتی قرار است با تغییر فصل،اتفاق جدیدی در ترکیب پخش برنامه‌های شبکه‌های مختلف تلویزیون ایجاد نشود چه اصراری دارند که حتما با تیترهای تهییج آمیز اینطور القا کنند که قرار است شاهد پخش آثار جدید و جذابی باشیم؟ سکوت که گزینه‌ بهتری است.

کدخبر: ۳۹۸۲۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر