کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۰۴۷
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| اعتراض محمدحسین لطیفی به دودکش

روزنامه هفت صبح | پرونده فصل جدید سریال «دودکش» جمعه شب با پخش قسمت آخر بسته شد. اما پایان سریال شروعی بود بر حاشیه‌های آن. حاشیه‌هایی که در واقع با شیطنت‌های زینب تقوایی و برزو نیک‌نژاد با شروع تولید فصل جدید دودکش استارتش زده شد. آنها بی‌توجه به فصل دوم سریال که با عنوان «پادری» به کارگردانی محمدحسین لطیفی ساخته شده بود، فصل جدید را با عنوان «دودکش۲» معرفی کردند تا به این شکل اعلام کنند که فصل قبلی به دلیل اینکه توسط تهیه‌کننده دیگری تولید شده از نظر آنها به رسمیت شناخته نمی‌شود.

محمدحسین لطیفی که کارگردانی دودکش یک و پادری را انجام داده بود، هرچند لطیفی، زینب تقوایی و نیک‌نژاد را در این مسائل مقصر می‌داند، اما مقصر اصلی مسئولین شبکه یک هستند که نسبت به حذف پادری از فصل‌بندی سریال توسط تهیه‌کننده واکنش نشان ندادند و اجازه دادند تا فصل سوم طبق خواسته تقوایی و نیک‌نژاد با عنوان فصل دوم ارائه شود. در حالی که آنها می‌دانستند فصل ۲ دودکش فقط به اصرار رئیس وقت سازمان صدا و سیما تغییر نام داد و با عنوان پادری روی آنتن رفت.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: حذف پادری از فصل‌بندی دودکش یک حرکت غیرحرفه‌ای از طرف تهیه‌کننده سریال بود. حرکتی که البته مورد تایید تلویزیون هم قرار گرفت تا به این شکل زینب تقوایی به شکلی غیرمستقیم اعلام کند که برند دودکش متعلق به اوست، اگر خودش تهیه‌کننده‌اش باشد جزو فصل‌بندی محسوب می‌شود اما اگر توسط فرد دیگری تهیه شود، ربطی به دودکش ندارد. لطیفی هم به همین ماجرا معترض است. تلویزیون نباید چنین امتیازی را به تقوایی می‌داد.

‌احمد رنجبر: وسط این هیاهو نباید کیفیت پایین دودکش فراموش شود. سری سوم سریال یک پسرفت تمام‌عیار بود که به‌سختی می‌شد با خط داستانی آن ارتباط گرفت و با لحظات کمدی‌اش خندید. برند دودکش عملا در این فصل سوخت.

‌مرجان فاطمی: جدای از این اختلاف‌ها، مسئله‌ مهم اینجاست که به هرحال فصل دوم دودکش سال ۱۳۹۵ ساخته شده و مخاطبان بیست قسمت سریال را با حضور این بازیگران و در قالیشویی مشتاق تماشا کرده‌اند. طبیعتا مخاطبان کاری به این ندارند که تهیه‌کننده سریال چه کسی بوده. فقط می‌دانند سه فصل از این سریال را دیده‌اند.

کدخبر: ۴۰۷۰۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560792541

    اقا خانم چند میگیری که نسازین