کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۲۶۱
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| ادعای محمدرضا گلزار در هفت خان

روزنامه هفت صبح | هفت خان دومین تجربه محمدرضا گلزار در اجرای یک مسابقه بعد از برنده باش است. پیش‌تر درباره شرایط محمدرضا گلزار در هفت خان نوشتیم و توضیح دادیم چرا این برنامه آنطور که باید موفق نبوده است.یکی از مهم‌ترین دلایل این است که مخاطب برای محصولی که قبلا به شکل رایگان در اختیارش بوده، پول نمی‌دهد. عدم تنوع و تغییر در اجرای محمدرضا گلزار را هم نباید از یاد برد.

او باید به مدلی متفاوت از اجرا می‌رسید ولی عجیب اینکه نه تنها این اتفاق رخ نداد که اجرای او شباهت زیادی با بازی‌اش در سریال گیسو دارد!‌ برسیم به یک نکته دیگر که البته ربطی به کیفیت مسابقه هفت خان و اجرای گلزار ندارد. گلزار بارها به شرکت‌کننده‌ها کمک کرده است تا پاسخ درست را انتخاب کنند.او این کار را با شیوه‌ای غیرمستقیم انجام می‌دهد و اگر شرکت‌کننده تحت تاثیر هیجان مسابقه باشد متوجه کمک نمی‌شود.گلزار هم چندین بار ادعا کرده کاش یک‌بار خودش مسابقه می‌داد تا دیگران یاد بگیرند. (نقل به مضمون)

*** کامنت‌ها
*‌ وحید سعیدی: همزمانی گیسو و هفت خان باعث شده که تشخیص این ماجرا برایمان سخت باشد که کجا محمدرضا گلزار خودش هست و دارد اجرا می‌کند و کجا دارد نقش بازی می‌کند. هر دو یک شکل است.حالا اگر می‌گوید که اطلاعات عمومی‌اش بالاست جایش را تغییر دهد شاید این تغییر پوزیشن باعث شود بین او و کاراکترش در سریال گیسو حداقل بتوانیم فرقی قائل شویم.

* ‌احمد رنجبر: ‌نوع برخورد محمدرضا گلزار با شرکت‌کننده‌ها توام با ادب و احترام است اما گاهی لحن او شبیه رجزخوانی می‌شود.این اتفاق به همراه فرو رفتن در نقش یک مجری همه چیزدان،پاشنه آشیل اجرای گلزار در هفت خان است.کاش برای اثبات ادعا،یک‌بار به عنوان شرکت‌کننده در مسابقه‌ای شرکت می‌کرد.

* ‌مرجان فاطمی: محمدرضا گلزار در مقایسه با بسیاری از بازیگرانی که این اواخر به‌عنوان مجری به میدان آمده‌اند از هر نظر موفق‌تر عمل کرده است. اما ادعایش مبنی بر اینکه اطلاعاتش از تمام شرکت‌کنندگان بالاتر است به اجرایش ضربه می‌زند.

کدخبر: ۳۹۷۲۶۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر