کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۷۷۱۹
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی | ادعاهای حاشیه‌ساز شقایق دهقان

روزنامه هفت صبح | در روزهای پایانی هفته پیش‌، گفت‌و‌گوی فریدون جیرانی با شقایق دهقان در کافه آپارات منتشر شد که بخش‌هایی از آن جنجال به‌پا کرد. احتمالا بریده‌هایی از مصاحبه را دیده‌اید و محض یادآوری بخش‌های پر سر و صدا را مرور می‌کنیم. دهقان از ممیزی‌های سریال پاورچین و نقطه‌چین گفته و تعریف کرده: «‌مثلا از نظر پوشش و لباس، ما خانم‌ها تنها می‌توانستیم از سه رنگ استفاده کنیم؛ طوسی، مشکی و قهوه‌ای. این، هم در «پاورچین» و هم در «نقطه‌چین» بود. تاکید داشتند که لباس‌ها گشاد باشد و رنگی نباشد.»

با مراجعه به عکس‌ها و فیلم‌ها اما پی می‌بریم رنگ‌های دیگر غیر از رنگ‌های تیره در دو سریال مورد استفاده بوده است. دهقان این را هم گفته که: «یادم است خانم و آقا اجازه نداشتند کنار هم روی یک مبل دو نفره بنشینند و حتما باید جداجدا روی دو مبل تک‌نفره می‌نشستند که دسته مبل بین‌شان باشد.» با این حال‌، همکاران رسانه‌ای عکس‌هایی دو‌نفره از این سریال‌ها منتشر کرده‌اند که برخلاف ادعای این بازیگر است.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: خانم شقایق دهقان وقتی می‌بیند، همکارش و یا همسر سابقش می‌آیند درباره ممیزی‌های عجیب تلویزیون حرف می‌زنند و حرف‌هایشان خیلی زود وایرال می‌شود، همین مسیر را در پیش می‌گیرد. با این تفاوت که آنها درباره ممیزی‌های متن گفته بودند که هیچ سندی برای اثبات آن وجود نداشت، اما خانم دهقان درباره ممیزی‌های سریالی حرف زدند که تصاویرش موجود است و می‌شد به‌راحتی صحت و سقم حرف‌هایشان را با آن راستی‌آزمایی کرد. خانم دهقان به اینجای ماجرا فکر نکرده بود.

‌احمد رنجبر: اینکه بخشی از ادعای خانم دهقان ناصواب است، اصل دغدغه او درباره سخت‌گیری‌ها را زیر‌سوال نمی‌برد. کاش ایشان و کسانی که توسط تلویزیون به شهرت رسیدند و همچنان به آن وابسته هستند، آسیب‌شناسی‌شان بوی دلسوزی بدهد نه تمسخر.

‌مرجان فاطمی: ‌در اینکه زمان ساخته شدن سریال «پاورچین» وضعیت سختی به لحاظ ممیزی وجود داشته شکی نیست. همین چندماه پیش سحر زکریا هم در مصاحبه با هفت‌صبح درباره اصلاحیه‌های زیاد سریال پاورچین گفته بود اما به نظر می‌رسد شقایق دهقان یک مقدار زیادی اغراق کرده و دست روی نکاتی گذاشته که شاید به این شکل وجود نداشته.

کدخبر: ۴۱۷۷۱۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر