کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۹۶۹
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی|‌ دوری عجیب دورهمی از آنتن نسیم

روزنامه هفت صبح | مسابقه دورهمی به مناسبت ماه محرم و صفر متوقف شد. روز گذشته هم خبر آمد این مسابقه به همراه برنامه خندوانه بعد از ماه صفر به آنتن شبکه نسیم بازخواهند گشت. تعطیلی دوماهه خندوانه طبیعی است اما دوری دورهمی از آنتن نه. این برنامه در دور جدید شکل و شمایل مسابقه دارد و فاقد شوخی و خنده‌ای است که در فصل‌های گذشته داشت.

‌از قضا به‌تازگی مسابقه سیم آخر به آنتن شبکه سه برگشته. آشپزی با مامان در شبکه پنج شروع شده و شبکه سلامت ادامه مسابقه دریچه را در کنداکتور قرار داده است. این‌ها دلایلی هستند که مسابقات منافاتی با ماه صفر ندارند چرا که میزان شوخی و خنده این مسابقات به اندازه است. مسابقه دورهمی اما از آنتن دور مانده تا نسیم برای مدتی طولانی برند مهم خود را در اختیار نداشته باشد. این اتفاق به شبکه لطمه می‌زند به‌ویژه آن که برنامه‌های جایگزین قدرت دورهمی و خندوانه را ندارند.

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: شبکه نسیم کلا منتظر بهانه است که تولیداتش را متوقف کند. بر چه مبنایی در شرایطی که برنامه خاصی روی آنتن ندارد، تولید سری دوم مسابقه «دورهمی» را در دستور کار قرار نداده و آن را به بعد از ماه صفر موکول کرده است. فضای «سیم آخر» خیلی شاد و شنگول‌تر از دورهمی است.

‌احمد رنجبر: حتی اگر مسابقه دورهمی نیازمند تغییرات محتوایی باشد که هست، فرصت کافی برای ایجاد تغییر داشت. مهران مدیری بارها اعلام کرد که ضعف‌ها را می‌داند و قول اصلاح داد. وانگهی هر چه‌قدر هم فضای مسابقه در دور جدید شادتر شده باشد‌، در تعارض با ماه صفر نیست. این وسط فقط آنتن شبکه نسیم لطمه می‌بیند.

‌مرجان فاطمی: مسابقه‌ اطلاعات‌عمومی که تاک‌شوی شبانه نیست بخواهند آن را به خاطر فضای شادش در ماه محرم و صفر تعطیل کنند. حداقل شبکه نسیم اجازه می‌داد مخاطبان یک برنامه‌ جذاب برای تماشا داشته باشند. نه اینکه دو ماه کرکره را به کل بکشند پایین.

کدخبر: ۴۱۳۹۶۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر