کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۸۷۱۶
تاریخ خبر:

توئیت‌بازی| سریال‌های خانگی سال ۱۴۰۱

روزنامه هفت صبح| در سالی که غالب سریال‌های تلویزیونی در جذب مخاطب ناکام بودند، آثار شبکه خانگی مورد توجه قرار گرفتند. در میان آن‌ها البته اثر ناکام هم دیده می‌شود اما تعداد سریال‌های موفق خانگی به مراتب بیشتر است. در سال 1401 مخاطبان به تماشای آثاری با موضوعات مختلف نشستند که پخش برخی از آن‌ها سال پیش شروع شده بود و برخی نیز در سال جاری در پلتفرم‌های مختلف توزیع شدند.

پرونده برخی سریال‌ها بسته شده است و تعدادی نیز همچنان در حال انتشار هستند. در سال 1401 این سریال‌ها در دسترس بودند: بی‌گناه مهران احمدی، آکتور نیما جاویدی، جیران حسن فتحی، خسوف مازیار میری، خون سرد امیر حسین ترابی، درمانگار امین حسن پور، پوست شیر جمشید محمودی، سرگیجه بهرنگ توفیقی، سقوط سجاد پهلوان زاده، سودا ایمان یزدی، مترجم بهرام توکلی

نوبت لیلی روح‌الله حجازی، یاغی محمد کارت و رهایم کن شهرام شاه حسینی. این‌ها نیز کمدی‌های امسال بودند: راز بقا سعید آقاخانی، ساخت ایران 3 بهمن گودرزی، شهرک کلیله و دمنه مرضیه برومند، آنتن ابراهیم عامریان، جادوگر مسعود اطیابی ،آفتاب پرست برزو نیک نژاد، روزی روزگاری مریخ پیمان قاسمخانی و محسن چگینی .

کامنت‌ها
وحید سعیدی: امسال در عرصه سریال‌سازی اتفاق‌های خوبی در شبکه خانگی افتاد که البته قابل تامل‌ترین‌شان سریال «پوست شیر‌» است. در عرصه برنامه‌سازی رئالیتی‌شو «پدر خوانده» هم از جمله کارهای جذاب این شبکه بود.

‌احمد رنجبر: اگر فقط ناچار به نام بردن از یک اثر باشم، آکتور را انتخاب می‌کنم؛ سریالی که داستانی ساده اما عمیق دارد و فضاسازی، بازی‌ها و شیوه کارگردانی آن چشم نواز است. در میان کمدی‌ها راز بقا را موفق‌تر می‌دانم.

کدخبر: ۵۰۸۷۱۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر