کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۲۵۹۲
تاریخ خبر:

توئت‌بازی| چالش فردوسی‌پور در سال مهیج فوتبالی

روزنامه هفت صبح | ‌روز گذشته و در آستانه آغاز لیگ برتر‌، عادل فردوسی‌پور به شکل زنده در صفحه «فوتبال ۳۶۰» با مخاطبان صحبت کرد. او در این گفت‌و‌گو به تشریح برنامه‌های خود و همکارانش برای پوشش لیگ‌برتر فوتبال و دیگر رویدادهای فوتبالی پرداخت. فردوسی‌پور پس از یک مقدمه درباره دلتنگی خود و نیز یادآوری تلاش خود و همکاران برای تولید محتوای خوب برای مخاطبان، گفت:

« تیم محتوا و تولید فوتبال ۳۶۰ همان تیم برنامه «نود» و «فوتبال ۱۲۰» هستند که تعدادی همکار جدید و نخبه هم به آنها اضافه شده است. این تیم سعی دارد با تولید بهترین محتواها‌، اتفاق‌های خوبی را رقم بزنند. ما در طول برگزاری مسابقات لیگ‌برتر حواشی بازی‌ها را به شکل کامل پوشش می‌دهیم و داوری‌ها را هم مورد برسی قرار خواهیم داد.»

به گفته فردوسی‌پور، تحلیل و آنالیز مسابقات، مصاحبه با بازیکن‌ها و گفت‌و‌گو با چهره‌های هنری از دیگر بخش‌های «فوتبال ۳۶۰» است:«خود من هم سعی می‌کنم در طول ماه یک مصاحبه با اهالی فوتبال داشته باشم.» برنامه «فوتبال ۳۶۰» چند ماه پیش فعالیت خود را بر بستر اینترنت ‌ شروع کرد و به‌واسطه گفت‌و‌گوهای فردوسی‌پور با چهره‌های مختلف تبدیل به مرجع شد. عادل فردوسی‌پور و همکارانش در مسیر جدید چه خواهند کرد؟ چالش‌های او با لیگ مهیج برتر‌، جام جهانی و فوتبال‌های داغ خارجی چیست؟

کامنت‌ها
‌وحید سعیدی: ‌اینکه فصل جدید فوتبال با حضور عادل فردوسی‌پور همراه است، خودش به نوبه خود هیجان‌انگیز و زیباست. قطعا تولید آیتم‌های منحصر به‌فردی که توسط تیم عادل انجام می‌شود، برنامه‌های تلویزیون را به تکاپو می‌اندازد تا کمی به برنامه‌هایشان رنگ و لعاب بدهند و از این یکنواختی ویران‌کننده خارج‌شان کنند.

‌احمد رنجبر: فراگیری فضای مجازی مهم‌ترین تکیه‌گاه فردوسی‌پور در«فوتبال ۳۶۰» است و از این بابت نگرانی سال‌های پیش را ندارد. وانگهی کار با کیفیت توام با ایده‌های نو در هر بستری مخاطب خود را پیدا می‌کند. کما اینکه غالب مصاحبه‌های «فوتبال ۳۶۰» جریان‌ساز شدند. مهمتر از همه اینکه فردوسی‌پور و تیمش هر بار برگ برنده‌ای رو می‌کنند و اگر این بار هم چنین کنند از همین حالا می‌توان موفقیت برنامه‌شان را تضمین شده تلقی کرد.

کدخبر: ۴۷۲۵۹۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر