کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۲۱۰۶۴
تاریخ خبر:

تماشای این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | «زندگی آدلاین» یک فیلم رمانتیک فانتزی است که سال ۲۰۱۵ ساخته شده و سوژه بسیار جذابی دارد. ماجرا از این قرار است که آدلاین در یک سانحه شوهرش را از دست می‌دهد. در شب حادثه به‌خاطر فشار روحی شدید نمی‌تواند درست رانندگی کند و به حصاری برخورد می‌کند و درون رودخانه پرت می‌شود. در حال بیهوشی و خفگی رعدوبرقی باعث ایجاد شوک در او می‌شود. او به‌هوش می‌آید و خودش را نجات می‌دهد اما این شوک، باعث بروز تغییراتی در بدنش می‌شود. به این صورت که چهره و بدنش ثابت می‌مانند و هیچ‌گاه پیر نمی‌شود. همین مسئله زندگی‌اش را تحت تاثیر قرار می‌دهد. نهایتا کارش به دادگاه می‌رسد چون خیلی‌ها گمان می‌کنند او مدارک شناسایی‌اش را جعل کرده است.

زندگی آدلاین/ پنجشنبه/ ساعت ۲۱/ شبکه نمایش
کارگردان: لی تولند کریگر
بازیگران: بلیک لایولی، میکیل هیوزمن، کتی بیکر، هریسون فورد
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۵
رتبه در سایت imdb: 7.2 از ۱۰

سه ثانیه/ جمعه/ ساعت ۱۴:۳۰/ شبکه سه
کارگردان: آنتون میگردیچف
بازیگران: جیمز تراتس، کیریل زایتسف، ایوان کولسنیکوف و ولادیمیر ماشکوف
محصول: روسیه/ ۲۰۱۹
رتبه در سایت imdb: 6.6 از ۱۰

فیلم «سه ثانیه» روایت سینمایی از بازی تاریخی تیم‌های ملی بسکتبال آمریکا و شوروی در فینال رقابت‌های المپیک ۱۹۷۲ مونیخ است. این فیلم سال ۲۰۱۹ توانست پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینمای روسیه لقب بگیرد. ماجرا از این قرار است که بازی دو تیم بسکتبال شوروی و آمریکا در فینال المپیک مونیخ ۱۹۷۲ تا سه ثانیه مانده به پایان با یک امتیاز اختلاف به سود آمریکا جریان داشت. در این لحظه، ایوان ادشکو توپی را از میانه‌های زمین برای هم‌تیمی‌اش الکساندر بلوف فرستاد و او با گل کردن توپ، قهرمانی را به مردان شوروی هدیه داد. آمریکایی‌ها که به داوری این بازی اعتراض داشتند، هرگز شکست را نپذیرفتند و همچنان به نتیجه آن بازی تاریخی به دیده تردید می‌نگرند.

ماشین جنگ/ جمعه/ ساعت ۲۰:۳۰/ شبکه چهار
کارگردان: دیوید میشد
بازیگران: برد پیت، آنتونی مایکل هال، توفر گریس، بن کینگزلی
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۷
رتبه در سایت imdb: 6 از ۱۰

این فیلم برداشتی آزاد از کتابی درباره ژنرال چهار ستاره ارتش آمریکا استنلی مک‌کریستال در دوران فرماندهی او بر نیروهای ائتلاف در افغانستان است. داستان فیلم در سال ۲۰۰۹ روایت می‌شود. زمانی که سرهنگ ارتش آمریکا گلن مک ماهون که سابقه حضور در جنگ عراق داشته، برای نبرد در جبهه افغانستان دعوت می شود. او با داشتن این دیدگاه که این جنگ برای افغانستان دموکراسی، آزادی و امنیت فراهم خواهد آورد، به جنگیدن در این کشور اعتقاد دارد گلن معتقد است باید چهل هزار نیرو برای حفظ منافع در افغانستان به او داده شود. رایزینی‌های او بی‌نتیجه می‌ماند اما گلن تصمیم می‌گیرد به هر قیمتی که هست این تعداد نیرو را فراهم کند و‌…

کدخبر: ۴۲۱۰۶۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر