کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۱۳۰۹۵
تاریخ خبر:

تماشای‌ این فیلم‌ها را امروز و فردا از دست ندهید

روزنامه هفت صبح | فیلم «بیست‌وچهار» روایتی واقعی از زندگی سرتیپ بیست‌وچهارم پیاده نظام ایالات متحده، هیوستون ریوت در سال ۱۹۱۷ است. ماجرا از این قرار است که در تابستان ۱۹۱۷، هنگامی که اراذل و اوباش سفیدپوست با رفتارهای وحشت‌انگیز خشونت نژادی به جوامع سیاه‌پوستان آمریکا در ایست سنت لوئیس، ایلینوی، چستر و پنسیلوانیا حمله کردند. در نتیجه‌ این جوِ ملتهب نژادی، لشکرِ تماما سیاه‌پوستِ ۲۴ ام پیاده‌ نظام به هیوستون، تگزاس رفت تا از ساخت‌وساز کمپ لوگان که در پنج کیلومتری شهر قرار داشت محافظت کنند تا بتوانند میراث‌شان را بسازند و … نتیجه تمام بدرفتاری‌ها، زندانی کردن سیاه‌پوستان بی‌گناه و آزادی مجرمان سفیدپوست در نهایت به شورش آن‌ها در سال ۱۹۱۷ منجر شد.

بیست‌وچهار/ پنجشنبه/ ساعت ۲۳/ شبکه نمایش
کارگردان: کوین الموت
فیلمنامه:کوین الموت و ترای بایرز
بازیگران: آیا نائومی کینگ، مو مکرا، توزین مورونفولا و بشیر صلاح‌الدین
محصول: آمریکا/ ۲۰۲۰
رتبه در سایت imdb: 6 از ۱۰

مرد ایرلندی/ جمعه/ ساعت ۲۰:۳۰/ شبکه چهار
کارگردان: مارتین اسکورسیزی
فیلمنامه: استیون زایلیان
بازیگران: رابرت دنیرو، آل پاچینو، جو پشی، بابی کاناوله
محصول: آمریکا/ ۲۰۱۹
رتبه در سایت imdb: 7.8 از ۱۰

«مرد ایرلندی» بر اساس رمان «شنیده‌ام خانه‌ها را رنگ می‌کنی» نوشته چارلز برنت ساخته شده. فیلم داستان زندگی فرانک شیرن را در چندین برهه به تصویر می‌کشد. شیرن از مقامات سندیکای کارگران آمریکا بود که با خانواده تبهکار راسل بوفالینو ارتباط داشت. این فیلم در هفتادوهفتمین مراسم گلدن گلوب در پنج رشته بهترین فیلم درام، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد جایزه بود اما نتوانست هیچ‌کدام را به‌دست آورد. همچنین در نودودومین دوره جوایز اسکار، فیلم در ۱۰ رشته از جمله بهترین فیلم، بهترین کارگردانی و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نامزد دریافت جایزه اسکار بود اما باز هم در کسب جایزه ناکام ماند. رابرت دنیرو در این فیلم نقش شیرن را ایفا کرده است.

قوچ‌ها/ جمعه/ ساعت ۲۳/ شبکه نمایش
کارگردان: گریمور هاکونارسون
نویسنده: گریمور هاکونارسون
بازیگران: سیگوروئر سیگوریانسن، تئودور یولیوسن
محصول: ایسلند و دانمارک/ ۲۰۱۵
رتبه در سایت imdb: 7.3 از ۱۰

فیلم «قوچ‌ها» در جشنواره فیلم کن ۲۰۱۵ برنده جایزه اصلی بخش نوعی نگاه شد. این فیلم از طرف ایسلند برای شرکت در بخش بهترین فیلم خارجی زبان در هشتادوهشتمین دوره جوایز اسکار شرکت کرد. داستان درباره‌ دو برادر است که هردو در تجارت پرورش دام فعالیت دارند و به خاطر چشم و هم چشمی و حسادتی کهنه نزدیک به ۴۰سال است که با یکدیگر صحبت نکردند. آنها در مجاورت یکدیگر زندگی می‌کنند و هر دوی آنها به شدت به گله‌شان وابسته هستند و هیچ زنی هم در زندگی‌شان نیست. اما حالا به ناچار مجبورند با هم متحد شوند چرا که یک بیماری گوسفندان آن‌ها را گرفتار کرده و …

کدخبر: ۴۱۳۰۹۵
تاریخ خبر:
ارسال نظر