کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۵۳۸۸
تاریخ خبر:

جزییات تعطیلی ادارات و مدارس در استان‌های تهران و البرز

معاون هماهنگی امور استانی استانداری تهران از تعطیلی تمامی ادارات، مقاطع تحصیلی، مهدهای کودک استان تهران به‌جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند برای فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه خبر داد.

به گزارش ایسنا، عابد ملکی پس از پایان جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران گفت: با توجه به تشدید و انتشار گرد و غبار در سطح استان تهران، فردا دوشنبه ۱۳ تیرماه تمامی ادارات، مهدهای کودک و تمامی مقاطع تحصیلی استان تهران به‌جز دو شهرستان فیروزکوه و دماوند تعطیل خواهد بود.

خبرگزاری‌ها همچنین از قول امیر جاویدپور، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز نوشتند بر اساس گزارش اداره کل هواشناسی استان، تحلیل آخرین الگوهای پیش‌یابی حاکی از گذر توده گرد و غبار و فعالیت موج ناپایدار است. در این راستا با توجه به پیش‌بینی وزش باد نسبتا شدید و لحظه‌ای، گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا در سطح ناسالم برای تمام گروه‌ها با تعطیلی تمامی ادارات بانک‌ها و مراکز علمی و آموزشی استان البرز موافقت شد.

این مسئول خاطر نشان کرد: آلودگی هوا تا چند روز آینده ادامه خواهد داشت که برای تمامی گروه‌ها به ویژه کودکان، سالمندان و گروه‌های پرخطر است. توصیه می‌شود جهت حفظ سلامت خود از تردد در سطح استان خودداری کنند.

کدخبر: ۴۶۵۳۸۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر