کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۳۹۰۰
تاریخ خبر:

تعرض به پسر جوان کنار بزرگراه

ایران نوشت: چندی پیش پسر ۱۸ ساله‌ای به پلیس مراجعه کرد و از جنایت سیاهی که برایش رخ داده بود خبر داد. او گفت: من و کاوه بچه محل هستیم و مدت هاست که همدیگر را می‌شناسیم. روز گذشته به همراه کاوه به یکی از بوستان‌های مجیدیه رفتیم. بعد از آن چون حال خوبی نداشتیم سوار یک خودرو پراید مسافربر شدیم تا به خانه‌مان برویم. زمانی که خودرو وارد بزرگراه صیاد شیرازی شد دوستم که روی صندلی عقب نشسته بود با تهدید قمه از راننده خواست کنار بزرگراه توقف کند.

او ادامه داد: بعد از آن کاوه با تهدید قمه از راننده خواست که پیاده شود و سپس مرا مورد آزار و اذیت قرار داد وقتی راننده به خودرو برگشت و راه افتاد من در دوربرگردان بزرگراه وقتی سرعت ماشین کم شده بود، خودم را از ماشین به بیرون پرتاب کردم.

با شکایت پسر ۱۸ ساله، به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی تهران کارآگاهان اداره شانزدهم وارد عمل شدند. باتوجه به مشخصاتی که پسر جوان در اختیار تیم تحقیق قرار داده بود، بلافاصله کاوه دستگیر شد.پسر ۲۵ ساله در تحقیقات اولیه به جرم خود اعتراف کرد و گفت: روز حادثه حال خوبی نداشتم و تحت تأثیر مصرف مشروبات الکلی تصمیم اشتباهی گرفتم. راننده پراید از ماجرا هیچ خبری نداشت و با تهدید قمه، خودرو را در کنار بزرگراه نگه داشت.

کدخبر: ۲۵۳۹۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر