کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۷۱۹۸
تاریخ خبر:

تصویر جدید مجری «حالا خورشید» که بهت مخاطبانش را به دنبال داشت

تصاویرش این‌قدر ناباورانه است که به سختی بشود تشخیص داد او همان رضا رشیدپور مثلا ۴۰روز قبل است. روزی که آخرین برنامه از «حالا خورشید» را روی آنتن برد.
به گزارش خبرآنلاین، در هیاهوی حذف عادل فردوسی‌پور از شبکه سه، یک مجری سرشناس و پربیننده دیگر هم از کنداکتور این شبکه حذف شد. او کسی نبود غیر از رضا رشیدپور که با «حالا خورشید» در یکی دو سال اخیر هم مخاطبان فراوان گرفته بود و هم البته در بزنگاه‌ها نقش مهمی داشت تا برنامه‌اش تریبونی باشد برای تمام کشور؛ آن هم در ویترینی که بیننده دارد، تا شبکه سه، سیمای ملی و حتی نظام بتوانند پیامی شفاف به مردم برسانند.
از دادن آنتن به احسان علیخانی برای دفاع از خود گرفته تا آوردن خود فروغی برای تشریح سیاست تنبیهیاش برای عادل فردوسی‌پور و تلاش برای آشتی این دو روی آنتن زنده که سیاستهای داخلی‌شان بود تا آوردن محسن رضایی در استودیو و استفاده از جایگاه سردار سلیمانی در جمع کردن حاشیه‌های توئیت فرمانده سپاه پاسداران در دوران دفاع مقدس بر سر عملیات کربلای ۴ .

رشیدپور تقریبا همان چیزی بود که رسانه ملی به آن احتیاج داشت اما خب درمیان همه مجری‌ها به طور مشخص این مجری برچسب سیاسی و پیوستی پررنگ از سال‌های منتهی به انتخابات ۹۲ داشت که هر بار پایداری‌چی‌ها و تندروهای دلواپس چون رسایی به او می‌تاختند. هسته فکری تصمیم‌ساز در شبکه سه هم چه عجیب که یکباره با آمدن فروغی به این شبکه، تقریبا همان‌هایی هستند که رشیدپور را از قدیم نمی پسندیدند. اگرچه شخص فروغی به «حالا خورشید» و رشیدپور علاقه خاصی داشت. علاقه‌ای به اندازه «برنده باش» و «عصر جدید»!

با این همه ناگهان و بی‌سروصدا رشیدپور از دایره اجرا حذف شد. رفتن او را بسیاری خودخواسته می‌دانند ولی به نظر می‌رسد همه چیز به این سادگی هم نیست. فارغ از توئیت‌های انتقادی عوامل سازنده برنامه‌ او در شبکه‌های اجتماعی و از گلایه‌های‌شان در انتخاب مجری‌های برنامه‌های تلویزیونی، رشیدپور در این تقریبا دو ماه، دو تصویر اینستاگرامی منتشر کرده که نشان از عدم رضایت دارد.

یکی در شروع برنامه جایگزین «حالا خورشید» که قراردادش با شبکه سه تا مردادماه است؛ پستی که با کپشن دلتنگی همراه شده بود و عکسی از اجراهایش در «حالا خورشید» و دیگری ساعتی پس از سحر دومین بامداد رمضان امسال. او این بار برای پستش نوشته بود: «نه مهر فسون، نه ماه جادو کرد» و هشتگ دور از خانه زده بود.

عکس‌هایی غافلگیر کننده. سیمایی جدید با ریش‌هایی که بیشتر سفید شده‌اند و چهره‌ای که تقریبا می‌توان گفت با اضافه وزن زیادی همراه است.

او چندی قبل درباره این نبودن‌هایش گفته بود:«از روز ۲۲ اسفند تا این اواخر فقط ۳ شب تهران بوده است.»

اما دلیل این همه دوری چه بوده؟ او گفته بود:«خسته‌ام و می‌خواهم دور باشم از این همه صدا.» جمله‌ای گنگ که احتمالا ریشه در چیزی غیر از خستگی خودخواسته برای دور شدن از آنتن دارد.

او در سایه خواست مردم برای بازگشت عادل به سیما و دوگانه فروغی، فردوسی‌پور گم شد و در سکوت از روی آنتن رفت. تقریبا همزمان با عادل تا این شائبه که اراده‌ای بالاتر از فروغی برای برخورد با مجریانی که از خط قرمزهای گفتاری در رسانه ملی گذشته‌اند ، به وجود بیاید.

ادعایی که فقط در حد گمانه و تحلیل‌هایی بدون پشتوانه است، چون رشیدپور که چیزی درباره احتمال حذف دستوری‌اش نگفته و مدیران شبکه سه هم مدام می‌گویند او خسته شده بود و قرار شده استراحت کند. شواهد هم نشان از این دارد که اقلا فروغی علاقه زیادی به داشتن رشیدپور دارد.

اما تصاویری که او از سیمای جدیدش منتشر کرد سبب شده تا هزاران کامنت برایش بیاید. از اینکه سیمای جدیدش هوادارانش را شوکه کرده و او را نشناختند. پرسش مدام درباره اینکه چرا نیست و کامنت‌هایی با مضمون اینکه شبکه سه بدون او و عادل سوت و کور است و حتی اینکه چطور می‌شود از فروغی شکایت کرد. کلی نظرهای مختلف و همچنان سیاست سکوت رشیدپور که به نظر می‌رسد از رضایت نیست اما دلش هم اهل شکایت نیست!

کدخبر: ۲۵۷۱۹۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر