کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۵۵۱۵۳
تاریخ خبر:

تصاویر‌ تکان‌دهنده از سه پرستاری ‌که آسمانی شدند

روزنامه هفت صبح | این تصویر نرجس خانعلی‌زاده، فرشته ‌فرهمند و محبوبه خداوردیان است. سه پرستار فداکار از کادر درمان که حالا هیچ‌ کدام از آن‌ها بین ما نیستند. نرجس اولین شهید سلامت بود که در ششم اسفند پارسال در روزهای اولیه ورود کرونا، جسورانه در میدان ماند و جان خود را از دست داد. دو روز پیش هم محبوبه خداوردیان به علت ابتلا به کرونا درگذشت. هر دو ۲۵ ساله بودند و نفر وسط فرشته فرهمند دو سال پیش در تابستان ۱۳۹۷ بر اثر یک سانحه جان باخته بود. ‌

* دو: مادر نرجس خانعلی‌زاده پریروز و بعد از درگذشت محبوبه، با انتشار ‌ عکسی در اینستاگرام نوشت:‌ «نرجس و فرشته امشب مهمان دارید.» نرجس خانعلی‌زاده متولد اردیبهشت ۱۳۷۴ در کلاچای استان گیلان بود اما در تهران بزرگ شد. مادر او در گفت‌وگو با هفت صبح می‌گوید نرجس طرح پرستاری خود را در اورژانس بیمارستان امام خمینی تهران سپری کرد و بعد از آبان ماه ۹۸ به عنوان پرستار در بیمارستان میلاد لاهیجان مشغول کار شد.

این تصاویر او در کنار فرشته فرهمند و محبوبه خداوردیان یادگار همان روزهای گذراندن طرح پرستاری در بیمارستان امام خمینی تهران است. محبوبه خداوردیان اهل نیشابور بود و در بیمارستان‌های امام خمینی و آراد تهران مشغول خدمت بود که ۲۶ مهرماه به شهادت رسید.

* سه: ‌ عکس دیگر ‌هم مربوط به مراسم ترحیم فرشته فرهمند در بیمارستان امام خمینی تهران است به تاریخ ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ یعنی تقریبا دو هفته پس از درگذشت او. فرشته در یک سانحه رانندگی جان خود را از دست داد و از بقیه جدا شد. نفر وسط نرجس خانعلی‌زاده است که در سوگ دوست خود عزادار شده.

مراسم تشییع فرشته فرهمند هم ۱۰ مرداد ۹۷ از محوطه بیمارستان امام خمینی تهران انجام شده بود. در مورد فرشته فرهمند جزئیات بیشتری در دسترس نیست فقط در همین حد دستگیرمان شد که دانشجوی ورودی ۱۳۹۲ دانشگاه آزاد اسلامی دورود بوده، پس مثل دو دوست دیگرش احتمالا باید متولد ۱۳۷۴ باشد. روحشان شاد.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

*

کدخبر: ۳۵۵۱۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر