کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۴۷۴۱
تاریخ خبر:

تزریق واکسن برکت ‌به رپر مشهور ‌گروه زدبازی

روزنامه هفت صبح | سهراب مصطفوی کاشانی مشهور به سهراب ‌ام‌جی یکی از رپرهای زیرزمینی تصویری از تزریق واکسن برکت به صورت داوطلبانه منتشر کرده که بازتاب وسیعی در شبکه‌های اجتماعی داشته. این عضو گروه زدبازی انگیزه خود را از این اقدام روحیه‌ دادن به دانشمندان ایرانی عنوان کرده است. این ماجرا بهانه‌ای شده تا از سوی بعضی همکاران خود و گروهی از طرفداران این سبک موسیقی مورد انتقاد قرار بگیرد.

او پیش از این هم در یک اقدام غیرمنتظره در اردوی راهیان نور شرکت کرده بود که تصویر او هم از شبکه سه سیما پخش شد و این اولین‌بار بود که تصویر یک رپر ایرانی از صداوسیما پخش می‌شد بدون اینکه محتوای برنامه انتقاد از سبک موسیقی رپ باشد. این خواننده رپ زیرزمینی سه سال پیش هم در مراسم رونمایی از کتاب خاطرات حاج حسین یکتا از راویان دفاع مقدس و عضو شورای مرکزی قرارگاه عمار حاضر شد و با او عکس یادگاری گرفت.

نکته‌ای که برای بعضی ناظران تعجب برانگیز بوده این است که مضمون اکثر آهنگ‌های این رپر با استانداردهای دستگاه‌های رسمی کشور فاصله زیادی دارد. ضمن اینکه کلمات منشوری و تبلیغ استفاده از موادمخدر هم در آنها مثل خیلی از آهنگ‌های رپ در آن‌ مشهود است. از طرفی او چندی پیش هم دیداری با میلاد حاتمی یکی از گردانندگان سایت‌های شرط‌بندی در ترکیه داشت و مدتی هم این سایت‌های قمار اینترنتی را در اینستاگرامش تبلیغ می‌کرد.

حتی اخیرا چند همکاری مشترک با امیر تتلو هم از سوی او صورت گرفته است که طبعا نباید برای دستگاه‌های ذی‌ربط خوشایند باشد. نکته‌ای که بعضی کاربران از آن ابراز شگفتی می‌کنند همین تناقض سبک زندگی و آثار سهراب ام‌جی با نگاه رسمی حاکم بر کشور و در عین حال روی خوش نشان دادن به او در محافل رسمی است. سهراب‌ ام‌جی یکی از سه نفر هسته اصلی تشکیل دهنده گروه زدبازی در کنار سامان کرامتی‌(ویلسون) و مهراد مستوفی‌راد (هیدن) است که بعدا علیرضا جزایری‌(جی‌‌جی) و سیاوش جلالی (سیجل) هم به جمع آنان اضافه شدند.

سهراب ام‌جی با نام کامل سهراب مصطفوی کاشانی متولد ۱۳۶۴ صاحب یک رستوران در شمال تهران است. او در عین حال عضو هیات مدیره یک شرکت به نام ایران مواد است که از سوی خانواده آنها اداره می‌شود و در زمینه واردات تجهیزات پزشکی فعال هستند.سهراب مصطفوی اخیرا یک شرکت دیگری به نام زرین گوار سلامت هم تاسیس کرده است.

کدخبر: ۳۹۴۷۴۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر