کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۱۷۹۷۷۳
تاریخ خبر:

تراژدی تلخ آتنا بار دیگر در خوزستان اتفاق افتاد؟

تکرار ماجرای آتنا در خوزستان؟ سایت رکنا با این سئوال به یک اتفاق تلخ اشاره کرده و نوشته: ملیکا دختر ۸ ساله ای که به خاطر جدا شدن مادر و پدرش در خانه پدر بزرگ مادری اش زندگی می کرد، سه روز قبل در حالی که آخرین بار در نزدیکی خانه شان مشغول بازی کردن بود گم شد تا اینکه شب چهارم مهر ماه سال جاری جسد بی جان وی در مخروبه ای نزدیک خانه مادرش پیدا شد. جسد این دختر معصوم در حالی پیدا شد که دستانش از خاک بیرون آمده بود.

با پیدا شدن جسد ملیکا تراژدی یک جنایت خونین از سوی کارآگاهان جنایی استان خوزستان مطرح شد و در بررسی های ابتدایی مشخص شد که ملیکا بر اثر خفگی جان باخته است.

اسحاق مرادی فرماندار هفتکل- haftkel - در خصوص احتمال تجاوز به ملیکا گفته: هنوزاین موضوع مشخص نیست جسد ملیکا برای تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شده است و پلیس آگاهی در حال حاضر تحقیقات خود را از مادر و پدر ملیکا آغاز کرده است تا سرنخی از قاتل یا قاتلان به دست بیاوردند.

کدخبر: ۱۷۹۷۷۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khashayar123

    روانیای بی وجدان.چه جوری دلشون میاد.یه ب چه رو ازیت کنن.چه برسه که……

  • alireza730

    خدا لعنت شون کنه اینشالا که آسایش ملت و گرفتن با این کاری کثیف شون .اه

  • z.m

    هی دنیا چه آدمهایی در خود جای داده ای خ وی درندگی و وحشی گری را از حیوانات به ار ث برده اند

  • mary

    کدوم شهر؟؟

  • ali.tehran

    ای بر پدر و مادرتون لعنت، خدا ازتون نگذر ه کثافتهای هیچی ندار? اخه این بچه چی دار ه بیشرفها که بخاطر دودیقه کثافت کاری یا بخاطر دوگرم طلا اینکارو میکنین! شرف ندار ین؟وجدان ندارین؟ آدم نیستین؟ بخداوندی خد ا حیوان هم اینکارو نمیکنه، بخدا نمیکنه ا عدام در ملا عام کمه، باید قطعه قطعه کردن توی ملاعام اجرا بشه، بدتر از داعش

  • nirvana

    پسر چهارده ساله ی قاتل؟ مشکل از کجاست اس تاد عباسی پاسخ بدهند

  • ashkan.66

    وقتی از بچگی تو خانواده ای بزرگ بشی که ب رای صد تا تک تومنی مجبور بشی همه کار کنی تا یه نوشمک بتونی بخوری و خانواده برای مبالغ کم به جون هم بیوفتن خود به خود چرا غ سبز به اون بچه کوچک که مشغول تماشای من ازعه هست داده میشه که حتی برای مبالغ کم آدم هم میشه کشت و وقتی نتونست وسوسه و نف سش رو کنترل کنه قاعدتا تجاوز جنسی هم که جای خود دارد برای کسی که قتل براش آب خور دن هست