کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۴۱۵۰۷
تاریخ خبر:

تداوم بارش برف و باران در کشور

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی، ضمن پیش بینی بارش باران و برف در غالب مناطق کشور طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ دی ماه) از ورود سامانه بارشی جدید از غرب خبر داد.

احد وظیفه در گفت‌وگو با ایسنا، شرایط جوی کشور را طی روزهای آینده پیش‌بینی و اعلام کرد: امروز (۱۷ دی ماه) برای غرب سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز شرقی ، شمال شرق، شرق، مرکز و جنوب غرب کشور در استان‌های مازندران، گلستان، ارتفاعات سمنان و تهران ، خراسان شمالی ، خراسان رضوی ، خراسان جنوبی، بخش‌هایی از اصفهان و یزد ، کهگیلویه و بویراحمد ، شمال غرب فارس، چهارمحال‌ و بختیاری ، شمال بوشهر و شرق خوزستان شاهد بارش باران خواهیم بود.

وی با اشاره به اینکه امروز در ارتفاعات بارش به شکل برف پیش‌بینی می‌شود، گفت: در استان‌های جنوبی احتمال وقوع رعد و برق وجود دارد. همچنین از بعد از ظهر امروز از فعالیت سامانه بارشی کاسته می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ادامه داد: امروز (۱۷ دی ماه) در نیمه شرقی کشور و استان‌های سمنان، تهران، البرز، قم و مرکزی وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که در شرق و جنوب شرق کشور با احتمال خیزش گرد و خاک همراه خواهد بود. همچنین تا بعد از ظهر امروز غرب خلیج فارس به سبب وزش باد شدید مواج است.

وظیفه با بیان اینکه فردا آسمان غالب مناطق کشور صاف خواهد بود، تاکید کرد: فردا (۱۸ دی ) برای استان‌های کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال‌ و بختیاری بارش باران و برف و برای غرب فارس ، شرق خوزستان و برخی مناطق شمالی بوشهر افزایش ابر همراه با بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.

این کارشناس هواشناسی در ادامه گفت: پس‌فردا (۱۹ دی) با ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور برای استان‌های واقع در نوار غربی بارش باران و برف ، وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان شرایط جوی تهران را طی دو روز آینده پیش‌بینی و اظهار کرد: آسمان تهران فردا و پس فردا ( ۱۸ و ۱۹ دی) صاف، گاهی همراه با وزش باد خواهد بود. حداکثر و حداقل دمای پایتخت طی دو روز آینده به ترتیب ۹ و صفر درجه سانتیگراد و ۱۰ و ۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

کدخبر: ۲۴۱۵۰۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • hamedali

    خدا رو شکر انشاءالله که بیشتر باشه