کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۶۱۵۷۴
تاریخ خبر:

تجربه اقامت در زیباترین هتل خاورمیانه!

در سراسر ایران، هتل‌های زیبا و تاریخی مختلفی وجود دارد که اقامت در هر کدام از آنها، لذت خاصی دارد! اما یکی از متفاوت‌ترین این هتل‌ها که در شهر اصفهان است و به عنوان قدیمی‌ترین هتل جهان نیز شناخته می‌شود، هتل عباسی اصفهان است. این هتل به نوعی زیباترین هتل خاورمیانه است. ما در این مقاله قصد داریم هتل عباسی را به شما معرفی کنیم و در نهایت بگوییم که چطور می‌توانید آن را بصورت آنلاین رزرو کنید. پس تا انتها همراه ما باشید.

هتل عباسی؛ زیباترین هتل خاورمیانه

قطعا هتل عباسی اصفهان یکی از بهترین هتل‌های این شهر است که اقامت در آن، تجربه فراموش‌نشدنی خواهد بود. این هتل لوکس و زیبا که در معماری خیره‌کننده‌ی آن، از عناصر مربوط به دوران صفویه الهام گرفته شده است، حدود ۳۰۰ سال عمر دارد و بعنوان قدیمی‌ترین هتل جهان نیز شناخته می‌شود. این هتل ۵ ستاره که مجموعا ۲۲۴ واحد اقامتی شامل اتاق و سوئیت دارد که می‌توانید هر یک از آنها را بصورت آنلاین از ا سنپ تریپ رزرو کنید، در چهارباغ عباسی این شهر ساخته شده و دسترسی بسیار خوبی به دیدنی‌های این شهر تاریخی و دوست داشتنی دارد.

داخل این هتل، چند رستوران وجود دارد که غذاهای فوق‌العاده لذیذی را برای شما سرو می‌کنند و حتی خیلی از افرادی که ساکن این هتل نیستند نیز برای صرف ناهار یا شام، به این رستوران‌های هتل مراجعه می‌کنند. پس سعی کنید قید رستوران‌های خارج هتل را بزنید و برای صرف غذا، داخل هتل بمانید! این هتل امکانات تفریحی مختلفی هم دارد که از میان آنها می‌توان به کافی‌نت، کتابفروشی، ماساژ، سالن بدنسازی، استخر، سونا و جکوزی اشاره کرد.

موقعیت هتل عباسی

همانطور که بالاتر هم گفتیم، هتل عباسی در چهارباغ اصفهان ساخته شده و دسترسی بسیار مناسبی دارد. اگر شما در هتل سکونت داشته باشید و بخواهید خود را از آنجا به جاذبه‌های دیدنی مانند کاخ هشت بهشت، کاخ چهلستون یا عمارت عالی قاپو برسانید، کافیست حدود یک ربع پیاده‌روی کنید تا خیلی سریع به این جاذبه‌ها برسید و از آنها دیدن کنید.

رزرو هتل در اصفهان

برای رزرو هر یک از هتل‌های اصفهان کافیست وارد سایت اسنپ‌تریپ شوید و سپس به بخش هتل داخلی بروید. حال می‌بایست نام شهر اصفهان را در بخش مقصد سفر وارد نموده و تاریخ مورد نظر برای ورود به هتل و خروج از آن را نیز تعیین کنید. سپس اسنپ تریپ بر اساس جستجوی پیشنهادی شما، لیستی از هتل‌های اصفهان که در بازه زمانی مورد نظر، ظرفیت دارند را به شما نمایش می‌دهد. سپس شما می‌توانید هتل‌ها را باهم مقایسه نموده و هتل مورد نظرتان را رزرو کنید و با پرداخت هزینه آن بصورت آنلاین، رزروتان را قطعی کنید.

کدخبر: ۴۶۱۵۷۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر