کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۲۷۱۷
تاریخ خبر:

تتلو: استقبال نکردید، پول بقیه را می‌خورم

روزنامه هفت صبح | گویا قرار بوده امیرحسین مقصودلو، معروف به امیر تتلو اول فروردین سال آینده در ترکیه کنسرت داشته باشد، در سالنی بزرگ و مجلل با ۳ هزار نفر ظرفیت، اما دیروز ناگهان خبر می‌رسد که کنسرت لغو شده آن‌هم به دلیل اینکه تا الان فقط ۶۰۰ نفر بلیت این برنامه را خریده‌اند و این موضوع تتلو را چنان عصبانی کرده که کلا قید برگزاری کنسرت را زده است، اما عجیب‌تر اینکه عصبانیت او به همین‌جا ختم نشده و باعث شده تتلو تصمیم بگیرد پول کسانی‌که بلیت خریده‌اند را پس ندهد.

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه موسیقی یکی از اولین کسانی بود که ماجرا را به بیرون از جمع هواداران تتلو که به تتلیتی‌ها معروف هستند، بازتاب داد. او در توئیتی نوشت: «کنسرت امیر تتلو که قرار بود یکم فروردین در استانبول برگزار شود لغو شد. دلیل: «چرا از سه هزار بلیت فقط ۶۰۰ بلیت تا الان فروش رفته؟! کنسرت لغو میشه، شما لیاقت ندارید، برید پولتونو از هر کی بهش دادید، پس بگیرید.»

توئیت بابازاده در واقع خلاصه‌ای از حرف‌هایی است که تتلو در کانال تلگرامی‌اش خطاب به هوادارانش نوشته، او در جایی از حرف‌هایش گفته که به هیچ‌کس بدهکار نیست و تا الان خیلی‌زیاد از حد مجانی کار کرده و برای هوادارانش زحمت کشیده و آنها تا همین‌جا هم باید پول خیلی بیشتری خرج او می‌کرده‌اند. عجیب‌تر اینکه او در جای جای حرف‌هایش از کلمات رکیک استفاده کرده و توهین‌های عجیبی به کسانی که آنها را هوادارانش می‌داند، می‌کند و همچنان با لایک و تشویق بعضی از آنها که تعدادشان هم کم نیست، مواجه می‌شود؛ مثلا همین حرف‌ها را چند صد نفر لایک کرده‌اند.

گذشته از این برخوردها بعضی‌ها می‌گویند که ماجرای لغو کنسرت چندان هم به استقبال کم مربوط نمی‌شود و بروز اختلاف بین تتلو و برگزار‌کننده برنامه باعث این اتفاق شده و تتلو برای اینکه پول‌ها را پس ندهد، همه‌چیز را گردن هواداران انداخته، اگرچه حتی با منطق تتلویی هم معلوم نیست چرا آنهایی که استقبال کرده‌اند و پول داده‌اند باید تاوان آنها که «لیاقت نداشته‌اند» را پس بدهند و پولشان از دست برود. جالب اینکه یک‌بار هم حدود سه سال پیش وقتی قرار بود تتلو اولین کنسرتش را برگزار کند، اتفاق نسبتا مشابهی افتاد.

گفته شد که با وجود تبلیغات زیاد، بلیت‌های کمی فروش رفته و فقط ۲۷۶ نفر بلیت آن را خریده‌اند، بنابراین برگزاری کنسرت صرفه اقتصادی ندارد. همان موقع هم تتلو عصبانی شد و حرف‌های رکیکی نثار مردم کرد اما تکرار این ماجرا از این جهت عجیب به‌نظر می‌رسد که مهر‌ماه همین امسال گفته شد کنسرت تتلو در استانبول با استقبال زیادی مواجه شد و حتی می‌گفتند قیمت بلیت آن در بازار سیاه تا ۱۰۰ میلیون هم رسیده است.

کدخبر: ۴۴۲۷۱۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1560804133

    عجب نامردی هست این باز …