کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۱۷۳۸
تاریخ خبر:

بی‌برقی، دردسر اوتادی، آدام همتی و عزیزی‌خادم

روزنامه هفت صبح | یک: ظهر در خانه پشت کامپیوتر نشستم تا برخی مطالب برای روزنامه را مرتب کنم و به قولی خودم را جلو بیندازم. دویست کلمه‌ای بیشتر ننوشته بودم که برق رفت‌. یک ساعتی معطل شدم و از برق خبری نبود. گفتم بیایم به سمت روزنامه‌. متوجه شدم که نمی‌توانم ماشین را از درحیاط خارج کنم‌. برقی در کار نیست. تلاشم برای باز کردن بدون ریموت در به جایی نرسید‌. مجبور شدم پیاده راه بیفتم و به سرم زد که کل مسیر را پیاده بیایم.

یک ساعت و پنج دقیقه در ظل آفتاب راه رفتم و به روزنامه رسیدم. یک گشت و گذار کوتاه در خبرها انجام داده بودم که ناگهان اینجا هم برق رفت. ساعت ۱۵ و ۴۰ دقیقه‌! جوری برق در سهروردی جنوبی رفت که کلیه موبایل‌های خطوط همراه اول هم از کار افتادند‌! تلفن روزنامه هم بدون برق کار نمی‌کرد. در نهایت شروع کردیم به ردوبدل کردن خاطرات از محله‌های کودکی‌مان و از این جور چیزها. برق ساعت ۱۸ و ۲۰ دقیقه لطف کردو آمد‌. و ما سراسیمه به سروسامان دادن به صفحات روزنامه پرداختیم . این بود شرایط کار ما در روز گذشته. به‌هرحال در آستانه انتخابات این خاموشی‌های ناگزیر اتفاق چندان خوشایندی نیست.

* دو: آدام همتی بازیکن خوبی بود. حالا جدا از این که نوه سعید راد بود، ‌هروقت به زمین می‌آمد کارش را درست و دقیق انجام می‌داد. تماشاگرهای پرسپولیس هم این موضوع را فهمیده بودند. اما نه در دوران برانکو و نه در دوران کالدرون خیر ندید و برگشت کانادا و به عنوان مشاور املاک درحال فعالیت است. موفق باشد.

* سه: عزیزی‌خادم رئیس فدراسیون فوتبال در یک مصاحبه تلویزیونی شرکت کرده و در مورد فعالیت‌ها و برنامه‌هایش توضیحات مفصلی داده. خدا خیرش بدهد. اما می‌خواهم به شکلی مغرضانه دو قسمت از حرف‌هایش را انتخاب کنم: عزیزی خادم در خصوص حضور پسر عموی خودش در فدراسیون فوتبال نیز گفت: به واسطه آقای عزیزی خادم -پسر عموی رئیس فدراسیون فوتبال- چهار نفر از نخبگان آی‌تی دانشگاه شریف به فدراسیون فوتبال آمده‌اند.‌ او تحصیلات هوش مصنوعی را دارد و ارتباط فامیلی نقشی در این حضور ندارد، اما هنوز حکمی صادر نکرده‌ایم. با تلاش و ممارست راه فدراسیون فوتبال به توسعه است و راه‌مان را ادامه می‌دهیم.

و دیگر این که‌:‌ تصمیماتی که در ۷۰ روز نخست ریاستم اتخاذ شد در ۷۰ سال گذشته سابقه نداشته و همه تصمیمات مدیرانه و متهورانه اتخاذ شده به طوری که در تصمیماتم حضور خدا رو حس کنم!در این ۷۰ روز حضورم در فدراسیون مسیری طی شد که در ۷۰ سال تاسیس فدراسیون انجام نشده بود و این ستودنی است.

* چهار: لیلا اوتادی زمانی در اوایل دهه نو‌د گرانترین ستاره زن سینمای ایران خوانده می‌شد‌. اما حالا در گذر از یک دهه ازآن روزها اوتادی به‌رغم همه شایستگی‌هایش بازیگر سریال‌های تلویزیونی و فیلم‌های نه چندان مهم است‌. در یک دهه گذشته و پس از اخراجی‌های ۲ او هیچ فیلم پرفروشی نداشته است و تمام ۲۱ فیلمی که بازی کرد با شکست‌های تجاری روبه‌رو شدند‌. او حالا کاملا از سطح اول سینمای ایران دور است و خودش هم بهتر از هرکسی این را می‌داند.

او در دسته دو بازی می‌کند و خب گاه در موقعیت‌هایی مثل همین ماجرای خانواده خرمدین تلاشی برای صعود میانبر به سطح اول انجام می‌دهد. وقتی که یک شایعه ناخوشایند را به شکلی قطعی در صفحه اینستاگرام خود مطرح کرد و خب با واکنش مراجع قضایی هم روبه‌رو شد‌. این که نباید چنین خبری را آن هم در سطح یک شایعه این چنین گسترده منتشر ساخت کاملا بدیهی و آشکار بود و بازیگر ۳۸‌ساله تهرانی می‌بایست این مسئله بدیهی را بیشتر و بهتر از همه رعایت می‌کرد.

کدخبر: ۳۹۱۷۳۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر