کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۲۰۲۸۴
تاریخ خبر:

بی‌ذوقی فوتبال‌برتر و مخاطب چند ده میلیونی ‌گیل‌دخت ‌

روزنامه هفت صبح| بی‌ذوق‌های روز : برخورد سردستی فوتبال برتر با دربی فینال | شامگاه چهارشنبه دهم خردادماه یکی از حساس‌ترین دربی‌های سال‌های اخیر در قالب فینال جام حذفی برگزار می‌شود. با این دیدار پرونده فصل فوتبال ایران هم به پایان می‌رسد. با توجه به حساسیت فوق‌العاده این بازی پیش‌بینی می‌شد که برنامه «فوتبال برتر تحلیلی» با تولید یک محتوای در خور به استقبال دربی 101 می‌رفت.

مرور بازی‌های این دو تیم در چهارچوب جام حذفی، ارائه اطلاعات و آمار جذاب از این بازی در قالب آیتم و اینفوگرافی می‌توانست به برنامه دوشنبه شب فوتبال برتر یک حال و هوای دیگری ببخشد، اما دست‌اندرکاران این برنامه با دعوت از دو فوتبالیست-کارشناس قرمز و آبی به نوعی سروته دربی را هم آوردند. در واقع فوتبال برتر هیچ کار خاصی برای این پیش مسابقه این دیدار حساس انجام نداد و همه چیز را به گفت و گو با همان دو کارشناس محدود کرد.

ادعای عجیب روز : شفیعی مدعی مخاطب چند ده میلیونی برای گیل دخت شد | محمدرضا شفیعی، تهیه‌کننده سریال «گیلدخت» در نشست خبری این سریال که مشروح آن در خبرگزاری مهر منتشر شده، اعلام کرده: «پربیننده‌ترین سریال‌های نمایش خانگی می‌تواند چهار یا پنج میلیون مخاطب داشته باشد اما آماری که سازمان به ما می‌دهد به این معناست که سریال «گیلدخت» حدود ۳۵ تا ۴۰ میلیون بیننده داشته است.»

این آمار درحالی اعلام شده که آخرین نظرسنجی مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما در نیمه دوم بهمن ماه 1401نشان می‌داد 38.4 درصد مخاطبان تلویزیون به تماشای سریال «گیل دخت» نشسته‌اند. این سریال از آبان شروع شده و طبیعتا تا نیمه دوم بهمن ماه مخاطبان خودش را پیدا کرده است. بنابراین با استناد به نتیجه نظرسنجی خود صداوسیما، حتی نیمی از مخاطبان تلویزیون هم این سریال را ندیده‌اند.

آغاز روز: پدرخوانده 2 در فضایی متفاوت کلید می‌خورد | پس از موفقیت چشمگیر فصل اول رئالیتی شو «پدر خوانده»، سعید ابوطالب از هجدهم خرداد ماه تولید فصل جدید این رئالیتی‌شو را در فضایی متفاوت شروع می‌کند. در فصل اول شرکت کننده‌ها در یک انبار که متعلق به یک گروه مافیایی بود گرد هم جمع شده بودند و حالا قرار است در فصل دوم آن‌ها در یک دکور متفاوت که گفته می‌شود یک کشتی متعلق به دزدان دریایی است باهم به رقابت خواهند پرداخت.

در فصل دوم تعدادی از بازیکن‌های متبحر فصل اول از جمله بهاره افشاری، مجید واشقانی، معین زندی، باربد بابایی و… حاضر خواهند بود و به جمع آن‌ها تعدادی بازیکن جدید نیز اضافه خواهد شد. فرزاد فرزین، هدیه بازوند، الیکا عبدالرزاقی و بهار قاسمی از جمله شرکت‌کننده‌هایی هستند که برای نخستین بار در رئالیتی شو «پدر خوانده» حاضر می‌شوند.

کدخبر: ۵۲۰۲۸۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر