کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۷۹۵۹
تاریخ خبر:

به دنبال زن مو طلایی و مرموز قهرمان بوکس

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | روزنامه اطلاعات پنجشنبه ۲۰ مردادماه ۱۳۵۶٫ وعده تقلیل خاموشی‌ها به هفته‌ای سه روز.کلا تابستان ۱۳۵۶ تمام کشور درگیر بحران برق بوده است.در صفحه ۳ خبری آمده که با ادامه هجوم ایرانی‌ها برای مهاجرت به آمریکا،‌بازار ساخت کاباره و رستوران‌های ایرانی در این کشور رونق گرفته و از قرار بعد از ویگن؛ هوشمند عقیلی دومین خواننده ایرانی است که به لس‌آنجلس رفته تا در آنجا بساط تاسیس یک رستوران ایرانی را سروسامان دهد.

صفحه ۴ داستان یک زورگیری ناکام در جاده قوچک تهران است که با مداخله پلیس چهار زورگیر به نام های رامین فهیمی،‌ عباس عباس زاده،‌ناصر اصغرزاده و آقابالا عباس زاده دستگیر می‌شوند. راهنمایی و رانندگی هم ابلاغیه‌ای صادر کرده که هرگونه مزاحمت خیابانی برای خانم‌ها موجب بیست روز توقیف اتومبیل خواهد شد. در صفحه ۲۵ گزارش جالبی کار شده از کپی کردن فیلم‌های خارجی توسط ایرانی‌ها.

مثلا مراد و لاله که همان واکسی ساخته ویتوریو دسیکا بوده و یا عبور از مرز زندگی که نسخه ایرانی از دو مرد در یک شهر هست و ناصر ملک مطیعی نقش آلن دلون را داشته و حالا فیلم سلام تهران که همان کابوی نیمه شب است و مرتضی عقیلی نقش داستین هافمن را دارد و مصطفی طاری نقشی مشابه جان وویت. در میان آگهی‌های سینمایی هم فیلم جدیدی اکران نشده است.

در صفحه ۳۰ گزارش شده که ایرج نصیری قهرمان بوکس که از کاشان به تهران آمده به پلیس مراجعه و سراغ همسرش فاطمه بلغاک را گرفته که چندی است ناپدید شده. از قرار این زن همسر دوم نصیری بوده و یک روز همسر اول نصیری به خانه او می‌آید و با او گرم می‌گیرد و بعد از چند روز زن دوم ناپدید می‌شود و همسر اول هم تهدید می‌کند که نباید این مسئله را با پلیس در میان بگذاری. اما عاقبت بعد از دو هفته نصیری به تهران آمده تا زن جوانش را پیدا کند و سرنخ‌هایی از رابطه زن جوان با یک زن موطلایی مرموز و نه چندان خوشنام در یکی از کافه تریاهای مشهور تهران کشف می‌کند.حالا پلیس با چاپ عکس این زن جست‌وجو را ادامه داده است.

صفحه شنبه ۲۲ مرداد ۱۳۵۶٫ خبر مهم باز هم خاموشی است. برق سراسری ایران پنجشنبه شب قطع شده است. آن هم به دلیل گردوغبار. در صفحه ۴ خبر دردناکی منتشر شده باز هم در مورد غرق شدن‌های خانوادگی.یک زن و شوهر و سه فرزندشان در ساحل قاسم آباد در ۱۵کیلومتری رودسر غرق شده‌اند.فردا قرار است ایران مسابقه حساسش برای رسیدن به جام‌جهانی را با استرالیا انجام دهد و التهاب این بازی کشور را فرا گرفته است.

در غیاب ملی‌پوش‌ها جام حذفی برگزار شده و پرسپولیس با یک پنالتی از سد هما گذشته است.ضربه پنالتی را پرویز قلیچ‌خانی زده است. ترکیب پرسپولیس در غیاب سه ملی پوشش یعنی پروین و مودت و دادکان این گونه بوده است:‌قره‌خانلو،‌فاطمی مقدم،‌قلیچ خانی،‌ذوالفقارنسب،‌وطن خواه،‌مایلی کهن،‌علیرضا عزیزی،‌حمید درخشان،آلن ویتل،‌محمود خوردبین،‌حاج رحیمی‌پور.

صفرایرانپاک،‌شفیعی نیا و میرشیبانی به عنوان یار ذخیره وارد زمین شده‌اند.در فوتبال جام بین‌المللی نوجوانان در تبریز نوجوانان عربستان ۴ بر یک منتخب تهران را شکست داده‌اند.در حالی که نوجوانان خوزستان با دو گل بلغارستان را مغلوب کرده‌اند. در تیم منتخب نوجوانان تهران این نام‌های آشنا را پیدا می‌کنید:‌ناصرمحمدخانی،‌شاهرخ بیانی،‌محمد علی نعمت زاده ،‌روح الله عبادزاده و…

در صفحه سینما دو تا فیلم جدید اکران شده‌اند.آسمانخراش جهنمی فیلم مشهور و پرستاره و همینطور یک کمدی مدل ایتالیایی دیگر به اسم تاکسی هوس!در صفحه حوادث برخورد دو مینی بوس در حوالی شهرکرد ۹ کشته برجای گذاشته،‌احمد نیک‌نژاد کمدین مشهور تهرانی براثر افراط در مصرف مشروب فوت کرده است،‌خبری هم آمده که یک فروشنده دوره گرد اجناس دست دوم برای خرید وارد منزل یک زن و شوهر آمریکایی در منطقه دو تهران می‌شود و وقتی شوهر در خانه نیست قصد تجاوز به زن را می‌کند که شوهر از راه می‌رسد و مرد را تحویل کلانتری می‌دهد.

کدخبر: ۴۰۷۹۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    در مورد سقوط قیمت خانه و زمین توضیحی ندا ده اید. به نظر باید جالب باشد.