کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۷۷۵۳
تاریخ خبر:

بهنام صفوی درگذشت

خواننده پاپ که مدت زیادی با بیماری دست به گریبان بود درگذشت.

مدیر برنامه‌های بهنام صفوی با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از درگذشت این خواننده پاپ خبر داد.

بهنام صفوی زاده ۱۵تیر ١٣۶٢ در شیراز ، خواننده موسیقی پاپ ایرانی بود. وی پس از تولد به بندر ماهشهر رفته و تا ۱۶ سالگی در آنجا زندگی کرده است. تحصیلاتش در مقطع کارشناسی رشتهٔ مهندسی عمران است و در تهران زندگی می کرد. موسیقی را از دوران کودکی با ساز پیانو به صورت خودآموز آغاز کرد؛ سپس به فراگیری سازهای کوبه‌ای پرداخت. نخستین آلبومش را با نام عشق من باش در سال ۱۳۸۸ روانه بازار کرد. بهنام صفوی جزو بهترین خوانندگان پاپ به‌شمار می‌آید و برگزاری کنسرت‌های داخلی وخارجی از فعالیت‌های اوست. وی در سال ۱۳۸۵ قطعه تمنا را منتشر کرد که مورد استقبال فراوان قرارگرفت و همین انگیزه‌ای برای تولید آلبوم اولش (عشق من باش) شد.

از سال ۱۳۹۲ دچار ضایعهٔ مغز شده بود که با پیشرفت این بیماری در صبح ۲۹ تیرماه ۱۳۹۴ مجبور به عمل جراحی سختی شد.حال بهنام صفوی بعد از عمل در ایران بسیار بهتر شده بود و حتی آلبوم جدید خودش به نام (معجزه) را هم منتشر کرد و کنسرت‌ها و اجراهای زیادی را هم برگزار نمود. همچنین چندین تک آهنگ را هم بعد از عمل خود منتشر کرد ولی در سال ۱۳۹۶ دوباره بیماری بهنام صفوی تشدید شد و ایندفعه برای درمان به آلمان سفر کرد و توسط پرفسور سمیعی در بیمارستان INI هانوفر آلمان تحت عمل جراحی دوباره قرار گرفت. بهنام صفوی بعد از عمل جراحی خود در آلمان به ایران بازگشت تا دوره‌های شیمی درمانی و پرتودرمانی و روند ادامه درمان خود را انجام دهد.

از بهنام صفوی ؟؟؟ آلبوم به یادگار باقی مانده است؛ بگو دوستم داری ۱۳۸۳ (غیررسمی)، عشق من باش ۱۳۸۸، آرامش ۱۳۹۱، فوق‌العاده ۱۳۹۳، معجزه ۱۳۹۵

کدخبر: ۲۵۷۷۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • ebiverdi

    خدا رحمتش کنه

  • yaldakocholoo

    واقعا غم انگیزه. خدا رحمتش کنه. یه خوانن ده خوش صدا و بی حاشیه بود.

  • masoudronin

    وااااای???????

  • alireza000

    خدا رحمتش کنه دوسش داشتم

  • 09355306853

    روحت شاد پسر بی ادعا?

  • arash11

    روحش شاد، راحت شد همه جوره

  • toto

    آدم خوبی بود خدا رحمتش کنه قشنگیش اینکه همه دوستش داشتند