کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۳۵۳۲
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

علی شریف‌زاده، عکاس پانا در شرح این عکس نوشته است: در تهران همچنان عده‌ای از مهاجران افغان به کشور خود بازنگشتند و مجبور به ادامه کار در ایران با دستمزد روزی ۷۰هزار تومان هستند. این کارگران یک روز در هفته تعطیلند که بدون توجه به رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی، به مجموعه‌ ورزشی کنار ساختمان‌های محل کارشان می‌روند و فوتبال بازی می‌کنند.

توضیحات

فائزه کابلی، عکاس باشگاه خبرنگاران جوان این عکس را از جنگل‌های گلستان در روزهای کرونایی که مسافران کمتر در این مناطق حضور دارند، ثبت کرده است.

توضیحات

محمد صلاح، ستاره مصری لیورپول در روزهای ماه مبارک رمضان، نیمه شب را برای تمرین کردن انتخاب کرده است.(نقل از شبکه‌های اجتماعی)

توضیحات

تصویری که مهر از فاصله‌گیری اجتماعی در متروی مسکو ثبت کرده است.

توضیحات

اولین مرحله رزمایش مجموعه‌های مردمی قرارگاه مواسات و همدلی مومنانه و بسته‌بندی ۲۵۰۰ بسته مواد خوراکی، در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد. عکس از مهر.

توضیحات

علی کریمی ستاره فوتبال ایران و آسیا دو فصل در بایرن مونیخ حضور داشت و مصدومیت بد موقع پیش از جام جهانی ۲۰۰۶ او را از این تیم دور کرد. لوکاس پودولسکی ستاره بایرن مونیخ و تیم ملی آلمان در پستی اینستاگرامی به تمجید از علی کریمی پرداخت و نوشت: در سال اول حضورم در بایرن از بازی در کنار اسطوره علی کریمی لذت بردم. بهترین‌ها همیشه از ایران.

توضیحات

تصویری از روز اول کار آرایشگاه‌ها در جورجیای آمریکا. عکس از رویترز. شیوه سریع رفع قرنطینه در جورجیا حتی مورد اعتراض ترامپ هم قرار گرفته !

توضیحات

تظاهرات مخالفان ادامه قرنطینه در ویسکانسین به صورت مسلحانه. این افراد اغلب از حامیان ترامپ هستند. عکس از رویترز.

توضیحات

چالش قرنطينه و بيكاري مهدي قائدي.

توضیحات

پرديس احمديه اين شكلي به پياده‌روي رفته. بازيگر 28 ساله كه ‌سال ۸۶ با بازی در فیلم مقلد شیطان وارد عرصه بازیگری شد. از مشهورترین فیلم‌هایی که او در آن بازی کرده، لاک قرمز است که با ايفاي اين نقش به عنوان بهترین بازیگر زن دست یافت.

توضیحات

پس از پایان یک برنامه تلویزیونی درخصوص کرونا در کاشان این عکس ثبت شده، متاسفانه کسانی در این عکس هستند که بیش از دو ماه از تریبون دولتی، مردم کاشان را به زدن ماسک و رعایت فاصله اجتماعی و... توصیه و نصیحت می‌کردند، الان نه ماسک زدن نه دستکش وحتی فاصله اجتماعی را هم رعایت نکردن.

کدخبر: ۳۲۳۵۳۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر