کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۴۲۰
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

انتشار تصاویر رژه زنان سرباز با کفش پاشنه بلند در اوکراین جنجال‌آفرین شد و خشم قانونگذاران این کشور را در پی داشت. اوکراین در تدارک برای برگزاری یک رژه نظامی در ماه آینده میلادی به مناسبت ۳۰ سالگی استقلالش بعد از جدایی از اتحاد شوروی سابق است و وزارت دفاع اوکراین روز جمعه تصاویری از سربازان زن در لباس خدمت نظامی در حال رژه رفتن با کفش‌های پاشنه‌بلند مشکی رنگ را منتشر کرد. چند قانونگذار اوکراینی نزدیک به پترو پوروشنکو، رئیس‌جمهور سابق اوکراین با چند جفت کفش در پارلمان حاضر شده و وزیر دفاع را تشویق به پوشیدن کفش پاشنه‌بلند برای رژه کردند. اینا سووسان، یک نماینده حزب گولوس با اشاره به خطرات این کفش‌ها برای سلامتی گفت: تصوير یک ایده زیانبارتر و احمقانه‌تر از این سخت است. او همچنین گفت سربازان زن اوکراینی هم مثل مردان جانشان را به‌خطر می‌اندازند و شایسته مسخره شدن نیستند. (توضیحات از ایسنا)

توضیحات

شماری از فعالان اجتماعی در اعتراض به سوابق استعماری انگلیس علیه بومیان کانادا، مجسمه ملکه‌های فعلی و سابق انگلیس (ملکه ویکتوریا و ملکه الیزابت) را در این کشور سرنگون کردند. کانادا یکی از کشورهایی است که همچنان تحت حاکمیت خانواده پادشاهی انگلیس و پادشاه یا ملکه انگلیس اداره می‌شود. ملکه الیزابت ملکه انگلیس نه تنها رئیس و عالی‌ترین مقام در بریتانیاست بلکه پادشاه و عالی‌ترین مقام در 15 کشور دیگر ازجمله کانادا، نیوزیلند و استرالیاست. برخی در کانادا به خانواده سلطنتی انگلیس به‌عنوان نمودی از تاریخ استعماری کشور کانادا می‌نگرد. سرنگونی مجسمه‌ها در روز ملی کانادا و در شهر فینینگ در منطقه مانیتوبا در مرکز کانادا روی داد. (عصر ایران)

توضیحات

شادی هواداران ایتالیا در شهر آورسا بعد از پیروزی مقابل بلژیک. عکس از لایت راکت.

توضیحات

بانوان زرتشتی در حال نیایش جمعی در جشن تاریخی تیرگان، یزد. عکس از بهارک روشن بخش، ایسنا.

توضیحات

بزرگترین آمفی‌تئاتر روباز شمالغرب کشور با ظرفیت اسمی 3 هزار نفر و به مساحت 7 هزار مترمربع و هزینه 100 میلیارد ریال در تفرجگاه عینالی تبریز افتتاح شد. عکس از مریم ابراهیمیه، ایسنا.

توضیحات

احمد مسعود فرزند احمدشاه مسعود، قهرمان ملی افغانستان، از چند سال به این‌سو کوشیده تا یک روند نظامی را تحت‌نام «مقاومت دوم» در برابر طالبان ایجاد کند. در این شب و روز که جنگ میان نیروهای امنیتی و دفاعی افغان شدت گرفته است، او تلاش‌هایش را در زمینه‌ ایجاد جبهه نظامی مقاومت ضد طالب بیشتر ساخته و می‌خواهد به‌زودی مبارزات خود را در برابر این گروه به راه بیندازد. آقای مسعود، در روزهای گذشته دیدارهای جداگانه‌‌‌ای با شماری از رهبران جهادی و مقاومت‌گران این کشور به‌ویژه مجاهدین پنجشیر را دور از دسترس رسانه‌ها آغاز کرده است و تلاش دارد که با یک دیدگاه و انسجام واحد در برابر طالبان ایستادگی کند. (عکس از آسوشیتدپرس)

توضیحات

طرفداران بلژیک در آلیانز آرنا، قبل از بازی با ایتالیا که در آن، در عین شایستگی حذف شدند. عکس از خبرگزاری فرانسه.

توضیحات

همزمان با آغاز فصل برنجکاری در منطقه رودبال استهبان استان فارس، مسابقات فوتشال (فوتبال شلی) در این منطقه برگزار مي‌شود. (عکس از میلاد پناهی، باشگاه خبرنگاران جوان)

توضیحات

خروجی سد زاینده‌رود از عصر روز جمعه، یازدهم تیرماه برای آبیاری باغات غرب اصفهان افزایش یافت. افزایش خروجی آب سد زاینده‌رود براساس مصوبات کارگروه سازگاری با کم‌آبی صورت گرفته است تا با ورود این مقدار آب، از خشک شدن درختان باغات غرب استان جلوگیری شود. آب رها شده از این سد تا محدوده کانال نکوآباد در شهرستان مبارکه جریان دارد و در آنجا متوقف می‌شود و زاینده‌‌رود در شهر اصفهان جریان پیدا نمی‌کند.‎ عکس از فاطمه نصر، ایسنا.

توضیحات

ششمین دوره مسابقات بسکتبال ۳×۳ بانوان عصر جمعه ١١ تیر ۱۴۰۰ در باشگاه ستارگان برفی دیزین برگزار شد. عکس از فروغ طاهرخانی، باشگاه خبرنگاران جوان.

کدخبر: ۴۰۰۴۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    بعید است کسی حاضر شود با این سربازان اوک راینی مبارزه کند.