کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۰۰۱۶۸
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

شادی بازیکنان سپاهان بعد از پیروزی یک بر صفر مقابل ماشین‌سازی که این تیم را در کورس قهرمانی نگه داشت. عکس از وحید مومن‌زاده، باشگاه خبرنگاران جوان.

توضیحات

انتظار مادران پشت در‌های بسته یک حوزه برگزاري کنکور هنر. عکس از عارفه فلاحی، باشگاه خبرنگاران جوان.

توضیحات

عكسي از ‌علی حدادی‌اصل، خبرنگار مهر از کنکور هنر

توضیحات

عكسي از علی حدادی‌اصل، خبرنگار مهر از کنکور هنر

توضیحات

شادی نیروهای ضددولتی تیگرای بعد از تسخیر پایتخت مکله، پایتخت ایالت شمالی اتیوپی که مقر این شورشیان است. عکس از خبرگزاری فرانسه.

توضیحات

اعتراض شدید یحیی گل‌محمدی در جریان بازی تیم‌های فوتبال پرسپولیس و گل‌گهر به داوری. عکس از پیام پارسایی، باشگاه خبرنگاران جوان.

توضیحات

خانم ایوان استراهاوسکی با کودک خود در مراسم رونمایی از فیلم سینمایی جنگ آینده که امروز از سوی آمازون منتشر شده است.

توضیحات

تظاهرات ضددولتی در ترکیه در اعتراض به خروج ترکیه از کنوانسیون منع خشونت علیه زنان. عکس از خبرگزاری فرانسه.

توضیحات

شاید پیر و تکیده باشد، اما همچنان سرپا است. کتاب رکوردهای جهانی گینس او را به‌عنوان پیرترین مرد جهان ثبت کرده است. متولد سال ۱۹۰۸ است و تا امروز با احتساب همه سال‌ها و ماه‌ها و روزها، ۱۱۲ سال و ۳۲۶ روز عمر دارد. نام پیرترین مرد جهان که در کتاب رکوردهای جهانی گینس ثبت شده چنین است: امیلیو فلورس مارکز. از پورتوریکو می‌آید و اکنون نام او به‌عنوان سالخورده‌ترین مرد جهان رسما ثبت شده است. (دویچه وله)

توضیحات

آقای تارانتینو، روز چهارشنبه در حال قدم زدن در لس‌آنجلس. دویچه وله در گزارشی نوشته: رمان روزی‌، روزگاری در هالیوود، نوشته کوئنتین تارانتینو که روایتی متفاوت از فیلم روزی روزگاری در هالیوود ساخته این کارگردان ۵۸ساله است، روز سه‌شنبه ۸ تیر برای اولین‌بار منتشر شد و پس از گذشت تنها یک روز پرفروش‌ترین کتاب آمازون شده است. گفته می‌شود این رمان توالی اتفاق‌هایی که در فیلم رخ داده است را به‌هم ریخته و بعضا داستان‌هایی را روایت می‌کند که در پشت صحنه اتفاق افتاده‌اند.

توضیحات

عکس این عروس و داماد تهرانی (محمد و حانیه) مورد توجه قرار گرفته است. آنها بعد از برگزاری مراسم خود که در آن برخی از چهره‌های اینستاگرامی و توئیتری مثل امیرعلی قاف و سپهر ترابی که در عکس در گوشه سمت راست قرار گرفته، در خیابان ولیعصر، با دوستان خود قدم زدند و قهوه خوردند.

کدخبر: ۴۰۰۱۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • farbod7

    عجب دنیای رنگ و وارنگ و جالبیه