کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۵۴۶۰
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ ساعت گذشته‌

توضیحات

رهبران و مقام‌های ارشد شماری از کشورها روز دوشنبه ۱۵ اردیبهشت در جلسه‌ای اینترنتی به تأمین حدود هشت میلیارد دلار برای تولید تست‌های دقیق، واکسن و داروهای کرونا تعهد دادند. این جلسه به ابتکار اتحادیه اروپا برگزار شد. آمریکا و روسیه در آن غایب بودند و بیشترین کمک از سوی یک کشور از طرف نروژ صورت گرفت که یک میلیارد دلار به این طرح کمک کرد.

توضیحات

پوریا پاکیزه، عکاس ایسنا در شرح این عکس نوشته است: مرز باشماق یکی از پایانه‌های مرزی رسمی ایران با کشور عراق است که سالانه بخش زیادی از صادرات و واردات کشور از این مرز انجام می‌شود. این روزها با شیوع ویروس کرونا و بسته شدن مرزها خودروهای سنگین درگیر ترافیک حدود ۱۵ کیلومتری در این جاده شده‌اند.

توضیحات

جک شومر، رهبر اقلیت دموکرات سنا در حال مصاحبه با خبرنگاران بعد از بازگشایی این مجلس و البته با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی. عکس از رویترز

توضیحات

نحوه صحیح برخورد با ناقضان قرنطینه از دید پلیس سومالی. عکس را مهر منتشر کرده است.

توضیحات

خاطره بازي لاله صديق از قهرماني در مسابقات درگ قهرماني كشور‌‌. قهرمان اتومبیلرانی و نخستين زني كه در رشته اتومبيلراني به رقابت با مردان پرداخته ‌است. صديق‌ 44 ساله و دانشجوی دکترای مهندسی است و در خلباني و سواركاري هم تبحر دارد.

توضیحات

رستوران‌ها در بانکوک باز شدند و حالا دیگر مردم باید به این شکل و سیاق غذا بخورند. عکس از رویترز

توضیحات

این عکس مربوط به انباری از هزار لیتر مشروبات الکلی است که چند روز پیش در امارت مکه در عربستان سعودی کشف شده است. به حق چیزهای ندیده. (عکس از توئیتر یک نهاد دولتی در عربستان)

توضیحات

از سري عكس‌هاي ترلان پروانه با افكت پروانه روي تصويرش كه در صفحه شخصي خود به اشتراك گذاشته. پروانه 21 ساله، ‌متولد شيراز و داراي مدرك ديپلم گرافيك ‌است.

توضیحات

ایتالیا، روز اول پایان قرنطینه. عکس را مهر منتشر کرده است.

کدخبر: ۳۲۵۴۶۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر