کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۴۵۸۹
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ ساعت گذشته‌

توضیحات

ویروس کرونا باعث شد تا بازی‌های المپیک یک سال به تعویق بیفتد، با این حال ورزشکاران المپیکی در سراسر جهان در قرنطینه و به شکلی متفاوت تمرینات ورزشی خود را ادامه می‌دهند. عکس را مهر به نقل از منابع خارجی منتشر کرده است.

توضیحات

در حاشیه رزمایش کمک مومنان در بجنورد. (عکس: مریم داورنیا / مهر)

توضیحات

زنی در حال جمع کردن خرده‌ شیشه‌های ناشی از اعتراضات شبانه آخر هفته گذشته در سیدون لبنان.(عکس از رویترز)

توضیحات

‌ نيكي كريمي با انتشار اين عكس سوار بر خودروي نيسان ایکس تریل خود ارديبهشت خوبي را براي دنبال‌كنندگانش آرزو كرده. او 48 ساله است. همين.

توضیحات

اگرچه در سال های پیش از انقلاب در تهران سینما ماشین وجود داشته اما پس از ۴ دهه، همزمان با محدودیت های اعمال شده برای سینماها به دلیل شیوع ویروس کرونا، نخستین تجربه سینما ماشین در پارکینگ برج میلاد تهران با اکران فیلم سینمایی خروج به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا برگزار شد. (عکس: حامد ملک پور/تسنیم)

توضیحات

این افراد، شهروندان عادی آمریکا هستند که با این اسلحه‌ها در نزدیکی در سالن جلسه‌ای هستند که قرار است درباره ادامه قرنطینه در آن تصمیم‌گیری شود. آن‌ها به این شکل اعتراض توام با تهدید خود را به مسئولان دولتی اعلام می‌کنند. عکس از رویترز.

توضیحات

اینجا بخش لاریجان شهرستان آمل است. جایی که تاکنون یک رئیس مجلس و یک رئیس قوه قضاییه تحویل جامعه داده.یدالله سلحشور ۴۶ ساله راهبر آموزشی دانش‌آموزان مناطق محروم و دورافتاده این بخش باید برای حضور در محل خدمت پس از طی مسیرهای کوهستانی به روستاهای مختلف برسد. روستاهایی که نه اینترنت دارند و نه در برخی از مناطق آن سیگنال‌های شبکه آموزش دریافت می‌شود. (عکس: امیر علی رزاقی / مهر)

توضیحات

کیم جونگ اون رهبر کره شمالی پس از ۲۰ روز برای اولین بار در انظار عمومی ظاهر شد. تلویزیون دولتی کره شمالی، تصاویری از کیم جونگ اون رهبر این کشور در مراسم افتتاح یک کارخانه کود شیمیایی در سونچون در استان پیونگان جنوبی را پخش کرد. عکس را مهر منتشر کرده است.

توضیحات

سردار آزمون اين عكس لاكچري با جت شخصي را منتشر كرده و در كپشن عكس درباره كوتاه بودن زندگي و خنديدن نوشته.‌ حسين سليماني بازيگر هم زير عكس سردار كامنت گذاشته كه ما از اين عكس فقط اون ميله راه پله‌رو داريم.

توضیحات

حادثه معدن زمستان یورت استان گلستان در 13 اردیبهشت سال 96 باعث شد 43 نفر از کارگران در این معدن درحال استخراج زغال سنگ جان خود را از دست بدهند. تصاویر شرایط این روزهای معدن زمستان یورت را نشان می‌دهد.( عکس از علی اصغر قزل سفلو، ایرنا)

کدخبر: ۳۲۴۵۸۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر