کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۴۳۰۰
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ ساعت گذشته‌

توضیحات

اولین مرحله رزمایش سراسری کمک مومنانه سپاه نبی‌اکرم(ص) در کرمانشاه برگزار شد. در این مرحله از رزمایش تعداد ۱۵هزار بسته معیشتی توزیع شد. (عکس: فرزاد منتی / تسنیم)

توضیحات

قاسم سهرابی، آموزگار اهل شهرستان مرند است.او مباحث ریاضی مانند اشکال هندسی را با ماژیک روی دیوارهای آشپزخانه و یخچال نوشته و از تدریسش فیلمبرداری کرده ودر اپلیکیشن شاد برای دانش آموزان به اشتراک می‌گذارد. (عکس: مریم ابراهیمه/ ایسنا)

توضیحات

شیوع ویروس کرونا و کم شدن پروازها و به تبع آن کم شدن مسافرها باعث شده رانندگان تاکسی فرودگاه شبانه روز در خودروهای خود منتظر بمانند تا بلکه مسافری سوار کنند. تاکسی‌های این رانندگان قیمت بالایی دارد و همین موضوع بر هزینه‌های جانبی آنان به شدت تأثیر گذاشته است. اقساط و بیمه این خودروها عقب افتاده و از طرف بانکی که این رانندگان از آن تسهیلات گرفته‌اند برایشان اخطاریه آمده است. (عکس: حسن شیروانی / ایرنا)

توضیحات

کاپیتان مور امروز ۱۰۰ساله شد. او توانست برای کمک به سیستم درمان انگلیس بیش از ۲۹میلیون پوند کمک جمع‌آوری کند. حالا مردم و دولت این کشور برای او سنگ تمام گذاشتند.

توضیحات

کاپیتان مور امروز ۱۰۰ساله شد. او توانست برای کمک به سیستم درمان انگلیس بیش از ۲۹میلیون پوند کمک جمع‌آوری کند. حالا مردم و دولت این کشور برای او سنگ تمام گذاشتند.

توضیحات

ویژه برنامه «شب‌های دلتنگی» حاوی جلسات مذهبی در دوران شیوع کرونا ... شرکت‌کنندگان در این برنامه با خودرو‌های خود در پارکینگ پارک ارم توقف کرده و درون خودرو از برنامه سخنرانی، مناجات خوانی و مداحی استفاده می‌کنند.(عکس: محسن ونایی / باشگاه خبرنگاران جوان)

توضیحات

شباهت آخرین عکس تام هنکس به علی لاریجانی خبرساز شده!

توضیحات

شهرممنوعه ،‌موزه بزرگ و دیدنی تاریخی در پکن دیروز بعد از 97 روز به روی 5 هزار توریست گشوده شد. (یورو نیوز)

توضیحات

گلاره عباسي اين عكس با لباس هندي در حاشيه داوري يك فستيوال در هند ‌را به مناسبت درگذشت ريشي كاپور فرزند هنرپیشه مشهور سینمای هند، راج کاپور به اشتراك گذاشته. ريجي كاپور چند روز پيش براثر ابتلا به سرطان خون درگذشت.

توضیحات

بازدید بدون ماسک و دستکش مایک پنس معاون رئیس جمهوری آمریکا از یک کلینیک تحقیقات درمانی کرونا در شهر «روچستر» در ایالت «مینه سوتا»ی آمریکا. این کلینیک از بیماران بهبود یافته کرونا پلاسمای خون دریافت می‌کند تا با تزریق آن به بیماران بدحال آنها را درمان کند./ رویترز

توضیحات

مسئولان در ویلنیوس، پایتخت لیتوانی در چنین روزهایی که موتورهای هواپیماها خاموش است، فرودگاه را به سینمای روباز تبدیل کرده‌اند. شهروندان می‌توانند با خودروهایشان برای تماشای فیلم به فرودگاه بیایند البته با رعایت دو متر فاصله بین خودروها و سرنشینانان خودرو نیز نباید بیش از دو نفر باشند. (یورو نیوز)

کدخبر: ۳۲۴۳۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر