کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۲۹۴۴۳
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

رعایت وحشتناک فاصله اجتماعی در هانوی پایتخت ویتنام

توضیحات

تست کرونای بازیکنان استقلال؛ در تصویر مهدی قائدی و داریوش شجاعیان را می‌بینید.عکس: میزان

توضیحات

این حرکتی اعتراضی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی کروناست. پرستاران زن و مرد در شهر تورین ایتالیا در حمایت از تشکیلات صنفی خود (Nursind Piemonte) در این فلش‌ماب شرکت کرده‌اند.

توضیحات

سلفي نيكي كريمي در پشت صحنه سريال آقازاده كه بعد از وقفه طولاني شروع به كار كرده. او در اين عكس با لباس زمستاني مشغول فيلمبرداري سكانس‌هايي مربوط به فصل زمستان است.

توضیحات

دولت لبنان تدابیر فوق‌العاده‌ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ کرده که تا روز ۲۴ ماه مه آینده اعتبار دارند. عکسی که خبرگزاری فرانسه منتشر کرده، یک روحانی اهل سنت را نشان می‌دهد که در ماه رمضان با دستکش بهداشتی در مسجد محمد امین در مرکز بیروت، پایتخت لبنان، در حال نیایش است

توضیحات

پیکر شهید مهدی هاشمی‌خواه تنها شهید گلستانی حادثه شناور کنارک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی، روز پنجشنبه با حضور فرماندهان نیروی دریایی ارتش، مسئولان استانی و شهرستانی و اقشار مردم در کلاله تشییع و به خاک سپرده شد.

توضیحات

دیوار نگاره میدان ولیعصر به مناسبت روز قدس

توضیحات

مریم طوسی بانوی دوومیدانی‌کار کشورمان می‌گوید: من در خانه تمرین می‌کنم، در هر جایی که بتوانم این کار را انجام بدهم، حتی پشت‌بام و داخل خانه. یک فضای سبز نیز وجود دارد و هر زمان که کسی در آنجا نباشد، در آن مکان هم تمرین می‌کنم. باید آمادگی خود را حفظ کنیم، چون مسابقات شروع خواهد شد و باید وارد چالش شویم.

توضیحات

برداشت گل محمدی و گلاب گیری از «دهکده گل» در روستای خداقلی شهرستان بجنورد از اواخر اردیبهشت ماه آغاز و تا اواسط خرداد ماه ادامه دارد. برداشت گل محمدی حدود ۱۵روز طول می‌کشد. در استان خراسان شمالی ۳۵۰ هکتار باغ گل محمدی وجود دارد.

توضیحات

صدها نفر از پرستاران فرانسوی پنجشنبه اول خرداد، تجمع اعتراضی در مقابل بیمارستان«روبرت دبره» پاریس برگزار کردند. پرستاران معترض با پوشیدن «پیراهن‌های سفید» درخواست بررسی مجددحقوق پرداختی به پرستاران، بودجه و امکانات بیشتر برای بیمارستان‌های دولتی فرانسه جهت مقابله با کرونا را داشتند

توضیحات

تبريك تولد به سبك علي اوجي؛ اوجي با انتشار اين چهار عكس در اينستاگرامش تولد همايون شجريان را تبريك گفته و نوشته اين عكس‌ها مربوط به قبل از كرونا است.

کدخبر: ۳۲۹۴۴۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر