کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۴۴۷۰۲
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

‌خاکسپاری قربانیان کرونا در مازندران. عکس از احمد بلباسی، خبرگزاری صداوسیما.

توضیحات

در پی نشت چهار هزار تن نفت خام از یک کشتی ژاپنی در نزدیکی جزیره موریس، مقامات این جزیره وضعیت فوق‌العاده زیست محیطی اعلام کردند. موریس تبعیدگاه اول رضا پهلوی بعد از حمله متفقین به ایران در شهریور 1320 بوده است. عکس از مهر به نقل از منابع خارجی.

توضیحات

خانه تاریخی داروغه یکی از یادگاران دوران قاجار در مشهد. این خانه تاریخی در زمینی به مساحت 610 مترمربع و در بافت پیرامون حرم امام رضا (ع) قرار دارد و در معماری آن نشانه‌هایی از معماری روس به چشم می‌خورد. عکس از عاطفه شادی، خبرگزاری دانشجو.

توضیحات

در پی وقوع تیراندازی در نزدیکی حصار کاخ سفید، رئیس‌جمهوری آمریکا که در حال آغاز کنفرانس خبری مربوط به همه‌گیری کووید-۱۹ بود، ناگهان از محل بیرون برده شد.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

سلفي ماهور الوند با ماسك كه ‌به دنبال‌كنندگانش گفته ماسك بزنيد.

توضیحات

تصویری از مجروح شدن یک معترض بلاروسی بعد از درگیری او با پلیس. علت اعتراضات در این کشور، انتخاب مجدد رئیس‌جمهور در انتخابات است. الکساندر لوکاشنکو 26 سال است رئیس‌جمهور این کشور است. عکس از میزان به نقل از منابع خارجی.

توضیحات

کنسرت مجازی ارکستر خواجوی کرمانی شامگاه دوشنبه ۲۰ مردادماه در کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان برگزار شد. این کنسرت با شعار «تو قهرمان منی» به رهبری میر امیر میری با اجرای وحید تاج و سرپرستی ارکستر سهیل حسنی سعدی به کادر درمان تقدیم شد. این برنامه به صورت آنلاین از چند پیج اینستاگرام و آپارات پخش شد. عکس از رحیم بنی اسد آزاد، ایسنا.

توضیحات

تصاویری از اقدام جوانان فلسطینی به پرتاب بالن‌های آتش زا به سمت شهرک‌های صهیونیستی همجوار نوار غزه منتشر شد.

توضیحات

سورنا ستاری، معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور و محسن هاشمی، رئیس شورای شهر تهران در مراسم رونمایی از دستاوردهای طراحی و ساخت قطار ملی مترو. (عکس بهاره اسدی، خبرگزاری دانشجو)

توضیحات

«باران» تنها بچه شامپانزه ایران و متعلق به باغ وحش ارم است. در بدو تولدِ نارسش توسط دکتر ایمان معماریان دامپزشک سابق پارک ارم نجات یافت. باران وابستگی عاطفی شدیدی به دکتر معماریان دارد و او را پدر خودش قلمداد می‌کند. باران تا امروز که بیش از ۳ سال و ۲ ماه گذشته با مجوزهای قانونی همراه سرپرست خود در داخل و خارج از ارم به سر برده و تحت مراقبت ۲۴ ساعته قرار داشته است.

توضیحات

ضدعفونی کردن توپ بازی استقلال و سپاهان. عکس از مهدی بلوریان، فارس.

توضیحات

عليرضا جهانبخش در روز تولد 26 سالگي‌اش اين عكس از كودكي خود را در اينستاگرامش به اشتراك گذاشته.

کدخبر: ۳۴۴۷۰۲
تاریخ خبر:
ارسال نظر