کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۷۹۷۰
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

دفتر وزیر جهاد کشاورزی چقدر میز و صندلی و گلدان دارد! انگار دکوراتور را آورده‌اند و گفته‌اند یک جوری این دفتر بزرگ را پر کن. عکس را آنا گرفته است در حاشیه دیدار رئیس دانشگاه آزاد با کاظم خاوازی.

توضیحات

مشتریان یک پیتزافروشی در بازار تهران، عکس از علیرضا معصومی، ایسنا.

توضیحات

بعد از رشد آمار کرونا در منطقه ویکتوریای استرالیا، در ملبورن قرنطینه خانگی ایجاد شده و پلیس تلاش می‌کند؛ این خانم را که در حال نقض قرنطینه بوده، متوقف کند. عکس از AAP.

توضیحات

بفرمایید انگور! در حاشیه برداشت انگور در روستای غزاویه بزرگ یکی از روستاهای شهرستان کارون (کوت عبدالله) در استان خوزستان. عکس از مهدی پدرام خو، تسنیم.

توضیحات

صبح دیروز یکی دیگر از نفتکش‌های اعزامی ایران به ونزوئلا در بندر بوشهر پهلو گرفت و خدمه آن مورد استقبال مقامات محلی و کشوری قرار گرفتند. عکس از محمد‌جواد جوادیان، خبرگزاری صداوسیما.

توضیحات

تصاویری از خبرگزاری آناتولی از تهرانی‌ها با ماسک.

توضیحات

*

توضیحات

*

توضیحات

بارش باران‌های سیل‌آسا و نیز رانش زمین در جنوب ژاپن تا‌کنون ۲۰ کشته و ۱۴ مفقود در پی داشته است. عکس از مهر به نقل از منابع خارجی.

توضیحات

حال خوب در دوران کاشت نشا در مناطق رودبال و شهر «ایج» در شهرستان استهبان در فاصله ۲۳۰ کیلومتری جنوب شرقی شیراز. عکس از محمدرضا دهداری، ایسنا.

توضیحات

یک قاب معمولی از تظاهرات در ویرجینیای آمریکا در حمایت از اصلاحیه دوم قانون اساسی در خصوص داشتن حق حمل سلاح. عکس از گتی ایمیجز.

توضیحات

پيمان معادي در روز تولد 50 سالگي‌اش در صفحه شخصي خود نوشته: ميگن سنت كه شد 50، شايد نتوني فاصله خطوط كتاب رو از هم تشخيص بدي ولي احمق‌هارو از يك كيلومتري تشخيص ميدي.

توضیحات

تصویری از کافه‌نشینی کرونایی مردم در بریتانا در منطقه سن آلبانس. عکس از رویترز.

کدخبر: ۳۳۷۹۷۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر