کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۱۴۶۸
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

قابی از مراسم وداع با شهید مدافع حرم جواد الله‌کرمی که روز یکشنبه در معراج شهدا برگزار شد. این شهید متولد سال 1360 بود و در ۱۹ اردیبهشت سال ۹۵ در جریان حمله نیروهای تکفیری به خان‌طومان در جنوب غرب حلب در زمان آتش‌بس به شهادت رسید.

توضیحات

تصویری دلخراش از حیوانات سوخته شده در جریان آتش‌سوزی در بخشی از جنگل‌های منطقه حفاظت شده کرخه در روستای مالحه از بخش فتح‌المبین شهرستان شوش دانیال در استان خوزستان. (عکس: سید حامد موسوی، ایسنا)

توضیحات

تصاویری از نشست خبری سریال شبکه خانگی هم‌گناه که در پردیس باغ کتاب برگزار شده است. تصویر اول، روشنک‌گرامی در کنار سوگل خلیق و تصویر دوم روشنك‌گرامی در کنار پدرام شریفی. (عکس از سمیرا شریعتمداری / باشگاه خبرنگاران و مهدی ماهری / پانا)

توضیحات

*

توضیحات

تماشاگران دیدار تیم فوتبال مونشن گلادباخ و یونیون برلین در هفته بیست و نهم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان. عکس از میزان به نقل از منابع خارجی.

توضیحات

این فنس‌هایی که در کنار جاده است در حقیقت حریم مرزی ما با جمهوری آذربایجان است و این آقا در کنار این حریم مشغول فروش قیصی است. اینجا آستارا است. (عکس: مهدی حسین نژادی / مهر)

توضیحات

فضای سبز پشت بوستان ولایت، شامگاه یکشنبه دچار آتش سوزی شد و نیرو‌های آتش نشانی به اطفای حریق پرداختند. (عکس: علیرضا عبدالرضا، میزان)

توضیحات

تصویری از حضور رئیس‌جمهور برزیل سوار بر اسب در میتینگ هوادارانش آن هم در شرایطی که این کشور بدترین وضعیت را در شیوع کرونا دارد. (عکس: رویترز).

توضیحات

بازگشت تدریجی به زندگی روزمره در دوبی و ابوظبی بعد از برداشته شدن ممنوعیت‌های کرونایی. عکس را میزان به نقل از منابع خارجی منتشر کرده است.

توضیحات

نيكي كريمي با انتشار اين عكس در پشت صحنه فيلم عروس در سي‌امين سال ساخت اين فيلم در يادداشتي نوشته: براي ورود به بازيگري سختي خاصي متحمل نشدم. فيلم عروس براي من تصوير گنگ و شاداب تابستاني گرم و دلنشين از 19 سالگي‌ام است كه ورود من به دنياي بازيگري بود.

توضیحات

دیروز یک راننده با کامیون خود به میان جمعیت تظاهرکننده در شهر مینیاپولیس رفت و عده‌ای را زخمی کرد. عکس از رویترز.

توضیحات

بهنوش بختياري با انتشار ويدئويي در اينستاگرامش درباره حاشيه ‌جديدش واكنش نشان داده و گفته: ماجراي اين ‌‌باديگارد و اسكورت‌ها‌ در مشهد مربوط به تشريفات از طرف‌ ميزبان براي اين بوده كه به مهمان احساس امنيت بدن كه براي من هم در مشهد اين اتفاق افتاد. اين اسكورت و باديگارد براي اين بود كه در شرايط كرونا هنگام فيلمبرداري از تجمع مردم جلوگيري بشه وگرنه من‌ شخصا نه باديگارد دارم نه اسكورت، نداشتم‌ و نخواهم داشت.

کدخبر: ۳۳۱۴۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر