کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۱۰۵۹
تاریخ خبر:

بهترین تصاویر خبری ایران و جهان در ۲۴ساعت گذشته

توضیحات

شانزدهمین عملیات انتقال قلب برای پیوند توسط اورژانس کشور صبح روز نهم خرداد از تبریز به تهران انجام شد. در این عملیات، قلب نوجوان تبریزی ۱۲ ساله که در حادثه تصادف دچار مرگ مغزی شده بود، به دختری ۲۱ ساله در تهران پیوند خورد. این عملیات ساعت ۸:۱۳ دقیقه با پرواز تهران به تبریز آغاز شد.

توضیحات

یک روزعادی کرونایی در هندوستان. صد‌ها کارگر مهاجر در خارج از ایستگاه‌های اصلی راه‌آهن در بمبئی و مناطق اطراف آن دیده می‌شدند که انتظار دارند سوار قطار‌های شمالی شوند و به محل سکونت خود باز گردند. عکس را میزان منتشر کرده است.

توضیحات

تصویری که صادق بصیرت، عکاس باشگاه خبرنگاران جوان در باغ پرندگان اصفهان ثبت کرده است

توضیحات

پسر عزیزی که در مترو کتاب می‌خوانی! آفرین! ما به تو افتخار می‌کنیم ولی لطف کن قوانین را رعایت کن و ماسک هم بزن! از سربازهای عزیز هم همین توقع را داریم. عکس را علی شیربند، عکاس میزان گرفته است.

توضیحات

مردم شهر آتلانتا در اعتراض به تبعیض نژادی در این کشور ‌به دفتر مرکزی شبکه سی ان ان حمله کردند و با اسپری دیوار‌های آن را رنگ کردند و شیشه‌هایش را شکستند.

توضیحات

پست اینستاگرامی رضا صادقی درباره قتل رومینا اشرفی؛ ‌رضا صادقی با انتشار اين عكس سلفي خانو‌ادگي با همسر و دخترانش تيارا و ويانا ‌‌ به حادثه قتل رومینا اشرفی توسط پدرش واکنش نشان داد‌.

توضیحات

عکسی که سید محمد آل الرسول،عکاس ایسنا از بازگشایی سالن‌های ورزشی ثبت کرده است. البته تا جایی که ما خبر داشتیم خانم‌ها در باشگاه اختصاصی خودشان حجاب نداشتند ولی هر طور که صلاح است.

توضیحات

«پرویز توسلی‌زاده» رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به همراه معاونین، «شهرام کرمی» دادستان عمومی و انقلاب استان و «سعید طلوعی» شهردار کرمانشاه از مکان منزل تخریب‌شده خانم «آسیه پناهی» آلونک‌نشین حاشیه شهر کرمانشاه بازدید کردند.

توضیحات

لامبورگيني سردار آزمون؛ سردار در كپشن اين عكس در صفحه شخصي خود نوشته: «هر كه تلاش خود را براي رسيدن به هدف به كار گيرد، به تمام خواسته‌هايش مي‌رسد.» در اين روزهاي تعطيلي فوتبال، از تيم‌هاي ميلان و ناپولي به عنوان مقصد احتمالي آزمون ياد مي‌شود.

توضیحات

باور کنید یا نکنید این تصویری است از لوله‌کشی آب در حصیر آباد اهواز. عکس را علیرضا محمدی، عکاس ایسنا گرفته است.

کدخبر: ۳۳۱۰۵۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • deljou.e

    توروخدا این مشکل تداخل توضیحات مربوط به عکس ها رو برطرف کنید اصلا نمیشه خوندش چ ون نوشته ها می افته روعکس اصلا خوانا نیس ت الان چند باره این مشکل رو کامنت کردم ب عیده که خودتون متوجه نشده باشید . با تشک ر

    • sadra

      سلام دوست عزیز. ممنون از توجه و توضیح و تذکر شما. مسئله به‌زودی و در بروزرسانی ب عدی اپلیکیشن حل می‌شه انشاالله