کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۶۱۹۱۸
تاریخ خبر:

بهترین بسته اینترنت برای تماشای فیلم Tenet

روزنامه هفت صبح، گروه بازار |‌ آخر هفته تماشای فیلم Tenet را فراموش نکنید. نسخه با کیفیت این فیلم که آن را به نام شاهکار جدید کریستوفر نولان صدا می‌زنند، اخیرا در سایت‌های دانلود فیلم و همچنین سایت‌های پخش آنلاین ارائه شده. اگر برای دانلود این فیلم برنامه‌ریزی کرده‌اید، احتمالا این گزارش در انتخاب بهترین بسته اینترنت برای دانلود فیلم Tenet کمکتان خواهد کرد. نسخه Bluray این فیلم با بالاترین کیفیت حدود ۱۰٫۶گیگابایت حجم دارد و هزینه اینترنت برای دانلود این فیلم با توجه به بسته‌ای که انتخاب می‌کنید بین ۲۳ تا ۳۸هزار تومان متغیر خواهد بود.

نسخه با کیفیت ۱۰۸۰ حدود ۲٫۸۶گیگابایت حجم لازم دارد و دانلود آن بین شش هزار و ۲۰۰ تا ۱۸هزار تومان خرج خواهد داشت. نسخه ۷۲۰ این فیلم هم ۱٫۱۹گیگابایتی است و دانلود آن دو هزار و ۶۰۰ تا هشت هزار تومان هزینه لازم دارد. بسته‌های اینترنت یک‌ساله بیشترین صرفه اقتصادی را دارند اما اگر بسته اینترنت را تنها برای دانلود فیلم Tenet می‌خواهید، احتمالا بهترین گزینه برای دانلود نسخه bluray بسته ۱۵گیگابایتی دوماهه با قیمت ۵۳هزار تومان، برای نسخه ۱۰۸۰ بسته پنج گیگابایتی هفتگی با قیمت ۱۸هزار تومان و برای نسخه ۷۲۰ بسته ۲٫۵گیگابایتی هفتگی با قیمت ۱۳هزار تومان خواهد بود. گزینه دیگر، خرید اشتراک سایت‌های پخش آنلاین فیلم و تماشای Tenet با اینترنت نیم‌بهاست.

*** هزینه تماشا با بسته‌های ‌هفت‌روزه
اگر می‌خواهید فیلم Tenet را با کیفیت بلوری تماشا کنید، بسته‌های اینترنت هفت روزه گزینه خوبی به حساب نمی‌آیند چراکه حجم این بسته‌ها برای دانلود فیلم با حجم ۱۰٫۶گیگابایتی کافی نیست. برای همین با بسته‌های هفتگی تنها می‌توان سراغ کیفیت‌های ۱۰۸۰ و ۷۲۰ رفت. دو بسته اینترنت هفت روزه با حجم ۲٫۵ و پنج گیگابایتی ارائه شده است. بسته ۲٫۵گیگابایتی ۱۳هزار تومان قیمت دارد و در صورت خرید آن هزینه هر گیگابایت حدود پنج هزار و ۲۰۰تومان خواهد بود.

با توجه به قیمت ۱۸هزار تومانی بسته پنج گیگابایتی، هزینه هر گیگابایت اینترنت در این بسته سه هزار و ۶۰۰تومان محاسبه می‌شود. این یعنی اگر بخواهید فیلم Tenet را با کیفیت ۱۰۸۰ و حجم ۲٫۸۶گیگابایتی تماشا کنید، هزینه‌ فیلم با بسته کم‌حجم ۱۴هزار و ۹۰۰تومان و با بسته پرحجم ۱۰هزار و ۳۰۰تومان خواهد بود. همچنین هزینه‌ای که برای مصرف اینترنت با دانلود فایل ۱٫۱۹گیگابایتی فیلم Tenet پرداخت می‌کنید، در بسته پرحجم چهار هزار و ۳۰۰تومان و در بسته کم‌حجم شش هزار و ۲۰۰تومان خواهد بود.
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: ۱۰هزار و ۳۰۰ تا ۱۴هزار و ۹۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: چهار هزار و ۳۰۰ تا شش هزار و ۲۰۰تومان

*** هزینه تماشا با بسته‌های یک ماهه
اپراتورهای موبایل در ارائه بسته‌های اینترنت یک ماهه بیشترین تنوع را به خرج داده‌اند. طوری که اگر بخواهید بسته یک ماهه بخرید، گزینه‌های دو، سه، چهار، پنج، هفت و ۱۰گیگابایتی پیش‌رویتان قرار دارد که هزینه هر گیگابایت اینترنت در آنها بین حدود سه تا هفت هزار تومان متغیر است. در صورتی که بخواهید فیلم Tenet را با بالاترین کیفیت دانلود کنید، تنها بسته پرحجم ۱۰گیگابایتی به کارتان می‌آید. در این بسته هزینه هر گیگابایت دو هزار و ۹۵۰تومان است و هزینه‌ای که برای دانلود فیلم پرداخت می‌کنید، رقمی حدود ۳۱هزار و ۴۰۰تومان خواهد بود.

هرچند، این بسته همچنان برای دانلود Tenet با کیفیت بلوری و حجم ۱۰٫۶۶گیگابایت، کافی نیست و حدود ۶۶۰مگابایت حجم کم دارد. برای دانلود این فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ و حجم ۲٫۸۶گیگابایتی، دستتان برای انتخاب بسته اینترنت بازتر است. می‌توانید سراغ بسته یک ماهه سه گیگاباتی بروید که بعد از دانلود فیلم تقریبا چیزی از آن باقی نمی‌ماند. قیمت این بسته ۱۹هزار تومان است و از این رقم، ۱۸هزار و ۱۰۰تومان خرج دانلود فیلم می‌شود. برای اینکه هزینه دانلود فیلم کمتر شود، می‌توانید سراغ بسته پرحجم ۱۰گیگابایتی بروید که شاید گران‌تر باشد و خرید آن ۲۹هزار و ۵۰۰تومان هزینه لازم داشته باشد.

اما در این بسته هر گیگابایت اینترنت برایتان دو هزار و ۹۵۰تومان خرج خواهد داشت و تماشای فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ حدود هشت هزار و ۴۰۰تومان هزینه می‌برد. با این کار می‌توانید در طول یک ماه اینترنت باقی مانده را استفاده کنید. در صورتی که با این بسته پرحجم فیلم Tenet را با کیفیت ۷۲۰ و حجم ۱٫۱۹گیگابایت دانلود کنید، هزینه تماشای فیلم تقریبا چهار هزار و ۳۰۰تومان محاسبه خواهد شد، درحالی که این رقم زمانی که بسته یک ماهه کم‌حجم دو گیگابایتی را خریده‌اید، به شش هزار و ۲۰۰تومان افزایش پیدا می‌کند چراکه هزینه هر گیگابایت اینترنت در بسته کم‌حجم یک ماهه به هفت هزار تومان می‌رسد.

* دانلود با کیفیت Bluray: 31هزار و ۴۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: هشت هزار و ۴۰۰ تا ۱۸هزار و ۱۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: سه هزار و ۵۰۰ تا هشت هزار و ۳۰۰تومان

*** هزینه تماشا با بسته‌های دو ماهه
بسته‌های اینترنت دو ماهه می‌توانند یکی از بهترین گزینه‌ها برای کسانی باشند که می‌خواهند فیلم Tenet را با کیفیت bluray تماشا کنند. به خصوص اگر بخواهید صرفا دانلود فیلم بسته اینترنت بخرید و نیازی به حجم باقی‌مانده آن نداشته باشید. بسته ۱۰گیگابایتی دوماهه ۳۶هزار تومان قیمت دارد و هزینه هر گیگابایت آن سه هزار و ۶۰۰تومان است. این بسته برای دانلود فیلم Tenetبا کیفیت Bluray کافی نیست، ولی اگر با آن فیلم با کیفیت ۱۰۸۰ را دانلود کنید، هزینه‌ تماشای فیلم برایتان ۱۰هزار و ۳۰۰تومان خواهد بود و دانلود فیلم با کیفیت ۷۲۰ حدود چهار هزار و ۳۰۰تومان خرج خواهد داشت.

بسته متوسط ۱۵گیگابایتی دو ماهه ۵۳هزار تومان است و در آن قیمت هر گیگابایت اینترنت سه هزار و ۵۳۰تومان محاسبه شده است. با استفاده از این بسته، هزینه دانلود فیلم Tenet با کیفیت Bluray تقریبا ۳۷هزار و ۷۰۰تومان، کیفیت ۱۰۸۰ حدود ۱۰هزار و ۱۰۰تومان و کیفیت ۷۲۰ حدود چهار هزار و ۲۰۰تومان محاسبه می‌شود. بسته پرحجم دوماهه، ۲۰گیگابایت ظرفیت دارد و هزینه خرید آن ۶۹هزار تومان است. در این بسته قیمت هر گیگابایت اینترنت حدود سه هزار و ۴۵۰تومان محاسبه شده و این یعنی با استفاده از این بسته، دانلود فیلم Tenet با کیفیت Bluray حدود ۳۶هزار و ۸۰۰تومان، با کیفیت ۱۰۸۰ حدود ۹هزار و ۹۰۰تومان و با کیفیت ۷۲۰ حدود چهار هزار و ۱۰۰تومان خواهد بود.

* دانلود با کیفیت Bluray: 36هزار و ۸۰۰ تا ۳۸هزار و ۴۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: ۹هزار و ۹۰۰ تا ۱۰هزار و ۳۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: چهار هزار و ۱۰۰ تا چهار هزار و ۳۰۰تومان

*** هزینه تماشا با بسته‌های سه ماهه
بسته‌های اینترنت سه‌ماهه با حجم ۱۸گیگابایت ۴۷هزار تومان و با ۲۴گیگابایت ۵۸هزار تومان قیمت دارد. هزینه هر گیگابایت اینترنت در بسته کم‌حجم دو هزار و ۶۱۱تومان و در بسته پرحجم دو هزار و ۴۱۷تومان محاسبه شده است. این یعنی خرید بسته چرحجم صرفه اقتصادی بیشتری دارد و هزینه دانلود فیلم را در کیفیت‌های مختلف کاهش می‌دهد. به طور میانگین اگر قیمت بسته اینترنت سه ماهه را دو هزار و ۵۰۰تومان در نظر بگیریم، هزینه دانلود فیلم با کیفیت Bluray حدود ۲۶هزار و ۸۰۰، با کیفیت ۱۰۸۰ حدود هفت هزار و ۲۰۰ و با کیفیت ۷۲۰ حدود سه هزار تومان خواهد بود.

* دانلود با کیفیت Bluray: 25هزار و ۸۰۰ تا ۲۷هزار و ۸۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: شش هزار و ۹۰۰ تا هفت هزار و ۵۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: دو هزار و ۹۰۰ تا سه هزار و ۱۰۰تومان

*** هزینه تماشا با بسته‌های شش ماهه
اگر برای دانلود فیلم سراغ بسته‌های اینترنت شش‌ماهه بروید، هزینه اینترنت مصرف‌شده تفاوت چندانی با بسته‌های سه ماهه نخواهد داشت. بسته شش‌ماهه با حجم ۳۶گیگابایت ۹۵هزار تومان قیمت دارد و بسته پرحجم ۴۸گیگابایتی با قیمت ۱۱۵هزار تومان فروخته می‌شود. این یعنی هزینه هر گیگابایت اینترنت در بسته کم‌حجم دو هزار و ۶۳۹تومان و در بسته پرحجم دو هزار و ۳۹۶تومان قیمت دارد که تقریبا معادل همان بسته‌های سه‌ماهه است. با این تفاوت که بعد از دانلود فیلم، می‌توانید از حجم باقی‌مانده برای مدت بیشتری استفاده کنید.

* دانلود با کیفیت Bluray: 25هزار و ۵۰۰ تا ۲۸هزار و ۱۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: شش هزار و ۹۰۰ تا هفت هزار و ۵۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: دو هزار و ۹۰۰ تا سه هزار و ۱۰۰تومان

*** هزینه تماشا با بسته‌های یک‌ساله
بسته‌های اینترنت یک‌ساله بیشترین صرفه اقتصادی را دارند اما اگر تنها برای دانلود فیلم Tenet می‌خواهید بسته بخرید، گزینه چندان مناسبی نیستند چراکه قیمت آنها خیلی بالاتر از دیگر بسته‌هاست. در عوض برای کسانی که علاوه‌بر دانلود فیلم می‌خواهند از اینترنت همراه استفاده کنند، این بسته‌ها می‌تواند بهترین گزینه باشد چراکه هزینه هر گیگابایت اینترنت در بسته ۴۸گیگابایتی با قیمت ۱۲۰هزار تومان، حدود دو هزار و ۵۰۰تومان خواهد بود و در بسته پرحجم ۷۲گیگابایتی با قیمت ۱۲۰هزار تومان، هزینه هر گیگابایت اینترنت به حداقل یعنی دو هزار و ۱۵۰تومان کاهش پیدا خواهد کرد. این مورد باعث شده خرج تماشای فیلم Tenet با این بسته، کمتر از مدل‌های دیگر باشد.

* دانلود با کیفیت Bluray: 22هزار و ۹۰۰ تا ۲۶هزار و ۷۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۱۰۸۰: شش هزار و ۲۰۰ تا هفت هزار و ۲۰۰تومان
* دانلود با کیفیت ۷۲۰: دو هزار و ۶۰۰ تا سه هزار تومان

کدخبر: ۳۶۱۹۱۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر