کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۷۶۲۳۹
تاریخ خبر:

بهترین بازی‌های موبایلی با‌بالاترین سطح گرافیک

روزنامه هفت صبح، امیر پایدار | با پیشرفت تکنولوژی و قوی‌تر شدن موبایل‌ها و همینطور بهینه شدن موتور‌های بازی‌سازی، شاهد این هستیم که بازی‌های موبایلی وارد نسل جدیدی شده‌اند و به جرات می‌توان گفت بازی‌های موبایلی پایاپای کنسول‌ها و حتی کامپیوتر‌های شخصی پیش می‌روند. استودیو‌های بازی‌سازی نیز از این فرصت استفاده می‌کنند و علاوه بر انتشار بازی‌هایشان برای کامپیوتر‌های شخصی سعی بر این دارند که بازی‌هایشان را برای دیوایس‌های موبایلی نیز منتشر کنند.

بدین صورت می‌توانند به حداکثر مقدار سوددهی برسند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم به معرفی سه بازی سنگین و دیتادار بپردازیم تا بتوانید برخی از این بازی‌ها را روی موبایل‌هایتان تجربه کنید. این بازی‌ها به این علت که حجم بسیار زیادی دارند،گرافیک بسیار چشم‌نواز و گیم‌پلی گسترده و هیجان‌انگیزی را نیز به شما هدیه می‌کنند.

*** Genshin Impact
برای سال‌هاست که بازی‌های تماما آنلاین بسیاری برای تلفن‌های همراه عرضه شده‌اند اما هیچ‌کدام نتوانسته‌اند تجربه‌ای مشابه با عناوین مشابه روی کامپیوترهای شخصی یا کنسول‌ها را ارائه کنند. این وضعیت اما با انتشار Genshin Impact تا حدودی تغییر کرده. بازی Genshin Impact (بازی گنشین ایمپکت) که این روزها غوغایی به پا کرده‌است، توانسته در مدت زمان کوتاهی به ۲۰ میلیون دانلود برای موبایل برسد و در سایر پلتفرم‌ها نیز نظر بازیکنان زیادی را به خود جلب کند.

شاید نام آن برایتان ناآشنا بیاید اما این استقبال می‌تواند نویدبخش این باشد که شما با یک بازی موبایلی با کیفیت رو‌به‌رو هستید. بازی Genshin Impact در سبک «گاچا» طراحی شده و همانند سایر بازی‌های این سبک، بازی‌هایی هستند که با به‌دست آوردن آیتم‌های ارزشمند داخل بازی و خرج کردن آن در دستگاه‌های قرعه‌کشی داخل بازی که می‌تواند یک گردونه چرخون یا چیزهای دیگری باشند،کاراکتر خود را ارتقا دهید و مراحل را یکی پس از دیگری تکمیل کنید.

بازی Genshin Impact برای کامپیوترهای شخصی،کنسول‌های نسل هشتم، اندروید و آی او اس به صورت رایگان منتشر شده‌است. اغلب ما از بازی‌های رایگان تجربه خوبی نداریم؛از تبلیغات مزاحم میان بازی گرفته تا تبلیغ فروش پکیج‌های داخل بازی که بسیار آزاردهنده هستند اما شاید بتوان گنشین ایمپکت را اولین تجربه لذتبخش متفاوت در بین بازی‌های رایگان عنوان کرد. بازی در ابتدا به صورت آفلاین تجربه می‌شود اما پس از کمی بازی کردن و بالا رفتن سطح شما می‌توانید بازی را به صورت چند نفره با دوستانتان بازی کنید و لذت تجربه بازی را برای خود دو چندان کنید.

*** ARK: Survival Evolved
بازیARK: Survival Evolved برای اولین‌بار در سال ۲۰۱۷ برای پلی‌استیشن، ایکس‌باکس و همچنین هر سه سیستم عامل کامپیوترهای شخصی یعنی ویندوز، لینوکس و مک منتشر شد.این بازی در سبک ماجراجویی اول شخص است و شما مثل تمام عناوین ژانر «بقا»، همچون Into the dead، تنها یک وظیفه دارید و آن چیزی نیست جز زنده ماندن.

اما همین وظیفه زنده ماندن در دنیای پر از دایناسورهای عظیم‌الجثه بسیار چالش برانگیز خواهد بود.همانطور که گفته شد زنده ماندن در دنیای ARK: Survival Evolved که پر از دایناسور است کار آسانی نخواهد بود. در ابتدای بازی شما تنها چیزی که برای مقابله با دشمنان دارید دست‌هایتان است و تقریبا در مقابل هر دایناسوری شکست خواهید خورد پس باید از درگیر شدن با دایناسورها اجتناب کنید. به شکل کلی آرک شبیه دیگر بازی‌های جهان باز با محیطی کاملا پویا پیش‌روی مخاطب قرار می‌گیرد.

شاید یکی از بزرگ‌ترین نقشه‌ها در بین بازی‌های موبایلی متعلق به ARK: Survival Evolved باشد.در نتیجه گشت‌وگذار در این دنیا طولانی و لذتبخش و البته در ابتدا کمی گنگ خواهد بود اما به مرور شما با بازی اخت خواهید گرفت.با جمع‌آوری سنگ و چوب سلاح می‌سازید و برای ادامه دادن به بقای خود در دنیای بزرگ و بی‌رحم ARK: Survival Evolved وفق پیدا خواهید کرد.

*** Call of Duty Mobile
نهایتا اما نباید در میان به اصطلاح‌ سنگین‌ترین بازی‌های موبایلی، Call of Duty را فراموش کنیم.شوتر اول شخصی که بالاخره توانست بازی کردن عناوینی اینچنینی روی تلفن‌های همراه را تبدیل به تجربه‌ای لذتبخش کند.در این بازی با ورود به عرصه نبرد باید همگام با سایر سربازها بدون وقفه مبارزه کنید.

می‎توانید از بین شخصیت‎های گوناگون با ظاهر متنوع یکی را انتخاب کنید. تنوع اسلحه‎های بازی بالاست و امکان ارتقا یا حتی سفارشی‌سازی قطعاتشان را در اختیار دارید.طراحان بازی برای مبارزه‎های درون زمین حالات مختلفی را در نظر گرفتند و باید چالش‎های جذاب هر حالت را به پایان برسانید. مبارزه بهتر در زمین نبرد به معنای بالا رفتن رتبه شما در جدول رتبه‎بندی است. یکی از نقاط قوت بازی Call of Duty: Mobile گرافیک بسیار بالاست که در انتقال هیجان مبارزات نقش اساسی دارد. محیط اطراف بازی تنوع بالایی دارد و با آیتم‎های جذابی پر شده است.

طراحان بازی برای پویاتر کردن بازی و واقعی‎تر نشان دادن آن از گرافیک سه بعدی با کیفیتی استفاده کردند که با بهینه‎سازی‎های لازم روی دستگاه‎های موبایل به خوبی اجرا می‎شود. بنیاد بازی کالاف دیوتی موبایل براساس رقابت شانه به شانه با سایر بازیگران است. شما در این بازی در چندین نقشه کلاسیک و حالت‌های مختلف از سری بازی‎های ندای وظیفه به مبارزه می‎پردازید. در این بازی به جز حالت چند نفره، بخشی مجزا در قالب بتل رویال نیز طراحی شده که بیش از ۱۰۰ گیمر را در یک نقشه واحد قرار می‌دهد.

کدخبر: ۳۷۶۲۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر