کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۳۷۵۴
تاریخ خبر:

بلا حدید: نگذاشتند مسلمان باشم

روزنامه هفت صبح| ‌بلا حدید در مورد ناراحتی خود از محروم شدن از فرصت بزرگ شدن در «فرهنگ اسلامی» با پدر فلسطینی خود محمد حدید صحبت کرد و گفت که زمانی که مادرش یولاندا پس از طلاق از پدرش او را به کالیفرنیا برد، او از خانواده پدری‌اش جدا شد.‌این مدل ۲۵ساله با نام اصلی ایزابلا خیر حدید، دختر یولاندا حدید، سوپر مدل هلندی و ستاره سابق سریال‌های واقعیت نما و محمد حدید، تاجر املاک و مستغلات فلسطینی است.

او که در واشنگتن متولد شده چهار سال اول زندگی خود را در کنار اقوام فلسطینی‌اش گذراند. اما پس از جدایی والدینش، زمانی که بلا چهار ساله بود، او و خواهر و برادرش، جی‌جی و انور، به همراه مادرشان به سانتا باربارا، کالیفرنیا نقل مکان کردند.‌این ستاره نیمه فلسطینی در مصاحبه‌ای جدید با نشریه جی کیو (GQ) توضیح داد که آرزوی فرصتی برای کشف تاریخ سمت پدری خانواده خود را دارد.

او گفت که در کودکی دوست داشت اسلام را مطالعه کرده و به فرایض این دین عمل کند، اما این فرصت به او داده نشد.بلا اضافه کرد که در مدرسه اغلب تنها دختر عرب در کلاس خود بود و به طور مرتب مورد آزار و اذیت نژادپرستانه قرار می‌گرفت و او احساس «غم و تنهایی» می‌کرد.‌

بلا گفت: «من در واشنگتن با طرف فلسطینی‌ خانواده‌ام بودم و زمانی که به کالیفرنیا نقل مکان کردیم، من را بیرون کشیدند و از آن‌ها جدا کردند. من دوست داشتم وقتی‌که بزرگ می‌شوم هر روز در کنار پدرم باشم و [اسلام] را مطالعه کنم و واقعا بتوانم فرایض آن را به جا بیاورم و به طور کلی بتوانم در یک فرهنگ مسلمان زندگی کنم، اما چنین چیزی به من داده نشد.»‌

او در مورد تربیت خود در سانتا باربارا، جایی که با «نام‌های نژادپرستانه» خوانده می‌شد، اضافه کرد: «برای مدتی طولانی من آن بخش از وجودم را از دست دادم و این مرا واقعا، واقعا غمگین و تنها کرد.»‌بلا قرار است در اولین تجربه بازیگری خود در سریال «رامی» محصول شبکه هولو حضور یابد و اکنون فاش کرده که این نقش تمایل او را برای پذیرش و گرامی داشتن میراثی که پس از طلاق والدینش از او دریغ شده بود، دوباره برانگیخته است.

بلا در ادامه گفت که حین فیلمبرداری سریال زمانی که همکارانش او را با هدیه دادن یک تی‌شرت «فلسطین آزاد» غافلگیر کردند، به گریه افتاده است. بلا افزود: «من نمی‌توانستم احساساتم را کنترل کنم. از زمانی که بزرگ شدم و با توجه به عرب بودنم، این اولین‌باری بود که با افرادی همفکر خودم بودم و توانستم خودم را ببینم.»‌او اضافه کرد که دوستی‌اش با رامی یوسف، ستاره سریال، به او کمک کرد تا در غور و تفحص در ایمانش احساس راحتی بیشتری کند.

کدخبر: ۴۷۳۷۵۴
تاریخ خبر:
ارسال نظر