کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۵۸۷۲۰
تاریخ خبر:

بسته شدن پرونده استقلال در آسیا با پیروزی برابر العین

تیم فوتبال استقلال در آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در گروه C این رقابت‌ها، از ساعت ۲۲:۳۰ امشب (دوشنبه) در دیداری تشریفاتی و به قضاوت کو هیونگ جین از کره‌جنوبی در ورزشگاه هزاع بن زیاد به مصاف العین رفت و موفق شد با نتیجه ۲ بر یک حریف خود را شکست دهد. مارکوس برگ (۱۳) برای العین و محمد دانشگر (۲۲) و مرتضی تبریزی (۱+۴۵) زننده گل‌های استقلال بودند.

استقلال با این پیروزی ۸ امتیازی شد و در رده سوم قرار گرفت. العین نیز با دو امتیاز در انتهای جدول ایستاد. دیگر بازی این گروه را تیم‌های الدحیل قطر و الهلال عربستان برگزار کردند که این بازی با نتیجه ۲ بر یک به سود الهلال به پایان رسید. به این ترتیب الهلال با ۱۵ امتیاز اول شد و الدحیل با ۸ امتیاز به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعدی شد. الدحیل با توجه به پیروزی در بازی مستقیم مقابل استقلال جواز صعود به مرحله بعد را گرفت.

ترکیب العین: خالد عیسی، حامد تونگو، عامر عبدالرحمان، کایو، مارکوس برگ(۷۵ - محمد خلفان)، الحبیبی، خالد عبدالرحمان(۷۸ - جنیبی)، سالم مهند، تسوکاسا، سعید جمعه و خالد البلوشی.

ترکیب استقلال :سیدحسین حسینی، روزبه چشمی، میلاد زکی‌پور، پاتوسی(۷۳ - علی کریمی)، روح‌الله باقری (۶۱ - منشا)، مرتضی تبریزی، وریا غفوری، مهدی قائدی (۸۶ - محسن کریمی)، امید نورافکن، پژمان منتظری و محمد دانشگر.

نیمه اول

دقیقه ۳: پاس خوب وریا غفوری به مهدی قائدی رسید، اما ضربه این بازیکن به مدافع العین خورد و راهی کرنر شد.

دقیقه ۱۰: الحبیبی می‌توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند، اما ضربه اش در چارچوب نبود.

دقیقه ۱۳: مارکوس برگ در موقعیت تک به تک با سیدحسین حسینی قرار گرفت و موفق به باز کردن دروازه استقلال شد.

دقیقه ۲۲: ارسال وریا غفوری از نقطه کرنر را محمد دانشگر با ضربه سر وارد دروازه العین کرد تا بازی به تساوی کشیده شود. مدافع استقلال پس از گلزنی پیراهن شماره ۸ فرشید اسماعیلی را به دوربین‌ها نشان داد. اسماعیلی به دلیل مصدومیت مدتی دور از میادین است.

دقیقه ۲۵: توپ ارسالی الحبیبی را مهاجم العین با ضربه سر زد که حسینی گرفت.

دقیقه ۲۶: شوت مرتضی تبریزی را خالد عیسی راهی کرنر کرد.

دقیقه ۲۸: پاسکاری استقلالی‌ها در نهایت به پاتوسی رسید، اما شوت بی‌دقت او به اوت رفت.

دقیقه ۳۱: چند پاس خوب استقلال دوباره صحنه مشابهی برای پاتوسی ایجاد کرد که این بار توپ بازیکن آفریقایی آبی‌پوشان را دروازه‌بان العین گرفت.

دقیقه ۳۴: کایو با خطا روی روزبه چشمی با کارت زرد داور کره‌ای جریمه شد.

دقیقه ۳۸: مارکوس برگ با خطا روی پژمان منتظری کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱+۴۵: توپ‌ربایی بازیکنان استقلال باعث ایجاد موقعیت شد که پاس خوب میلاد زکی‌پور به پاتوسی رسید و او نیز توپ را به مرتضی تبریزی رساند و مهاجم آبی‌پوشان گل دوم را برای استقلال زد.

نیمه دوم

دقیقه ۴۸: مهدی قائدی توسط مدافع العین سرنگون شد تا داور به سود استقلال پنالتی بگیرد.

دقیقه ۴۹: در شرایطی که استقلال در این فصل ضربات پنالتی زیادی از دست داد، این بار پاتوسی پشت توپ ایستاد و ضربه او را دروازه‌بان العین دفع کرد.

دقیقه ۵۴: شوت بازیکن العین را در ابتدا حسینی گرفت، در ادامه برگ اقدام به شوت زنی کرد که امید نورافکن توپ را از روی خط بیرون کشید.

دقیقه ۵۷: شوت کایو از راه دور را حسینی به زیبایی دفع کرد.

دقیقه ۷۷: فرصت خوبی برای استقلال ایجاد شد و وریا غفوری اقدام به شوت زدن کرد، اما دروازه‌بان العین مانع باز شدن دروازه تیمش شد.

دقیقه ۷۸: محمد دانشگر با خطایی که مرتکب شد، از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۸۳: نفوذ خوب غفوری و عبور از چند بازیکن می‌توانست گل سوم استقلال را به همراه داشته باشد، اما در آخرین لحظه مدافع العین توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۲+۹۰: سعید جمعه با خطا روی میلاد زکی‌پور نامش را در بین بازیکنان اخطاری قرار داد.

کدخبر: ۲۵۸۷۲۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر