کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۸۹۰۳۹
تاریخ خبر:

بسته خبری صبح ؛ هفت خبر کوتاه بخوانید

ساعد برقی ، هفت صبح | دیشب خبرهای کلاب هاوسی در اوج بود:

۱-کلاب هاوس بالاخره پس از مدت‌ها انتظار نسخه اندرویدی اپ خود را منتشر کرد و کاربران در ایالات متحده آمریکا هم اکنون می‌توانند نسخه بتای آن را از گوگل پلی استور دانلود کنند، البته با تغییر آی‌پی هم می‌توان آن را دریافت کرد

۲- دیوار دفتر کنسولگری کشورمان در کربلا توسط عده ای به آتش کشیده شد. اعتراضات ضدایرانی در عراق تشدید شده که برخی آن را به طرفدارا آیت الله شیرازی نسبت می دهند.

۳- نوبخت رییس سازمان برنامه هم در کلاب هاوس گفته که به هیچ وجه در انتخابات ریاست جمهوری کاندید نمیرشود. اعتراف او به اینکه دولت در سال گذشته عمدا با عرضه ۳۴ هزار میلیارد تومان سهام خود مانع افزایش سریع شاخص بورس شده هم جالب بود.

۴- دامنه نوسان بورس به جای +۶ و ۴- به مثبت و منفی ۵ تغییر یافت

۵- عبدالوهاب شهیدی خواننده معروف و از بنیانگذاران برنامه گل ها در سن ۹۹ سالگی درگذشت.

۶- ماجرای جنجالی دیشب کلاب هاوس ادعاهای یک زن علیه محسن هاشمی رییس شورای شهر تهران بود. همزمانی این ماجرا با اعلام تخلفات بزرگ در شهرداری توسط شورا جالب بود

۷- ۲۰۳ نماینده مجلس در نامه ای از مصوبه شورای نگهبان حمایت کرده اند. حتی اصولگرایان هم نسبت به قانونگذاری توسط این شورا انتقاد داشتند ولی گویا اکثریت اصولگرای مجلس مشکلی با آن ندارد.
وزیر کشور هم گفته مصوبه شورای نگهبان را پس از تفسیر معاونت حقوقی ریاست جمهوری اجرا می کند . منتظر یک چالش سیاسی در آستانه شروع ثبت نام کاندیداها باشید.

کدخبر: ۳۸۹۰۳۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر