کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۵۴۲۸۳
تاریخ خبر:

بسته خبری | تک‌رقمی شدن آمار قربانیان کرونا و شکار احتمالی پرسپولیس

استقلال و سپاهان تا ساعاتی دیگر دیداری مهم و حساس را در چارچوب لیگ برتر برگزار می‌کنند و تیم دوم جدول یعنی پرسپولیس پس از پایان مسابقه آنها با آگاهی از نتیجه مسابقه‌ای به مراتب آسان‌تر در پیش خواهد داشت. بقیه اخبار مهم امروز عصر به این ترتیب هستند

شماره یک | حکم اعدام «احمدرضا جلالی» به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی که به تایید دیوان عالی کشور رسیده است،‌ تا ا آخر اردیبهشت ماه اجرا می‌شود. خبرگزاری ایسنا نوشته جلالی به جرم جاسوسی برای رژیم صهیونیستی بازداشت و پس از محاکمه و طی مسیر طولانی قضائی به اعدام محکوم و حکم صادره مورد تایید دیوان عالی کشور قرار گرفت.اطلاعاتی که از برنامهٔ هسته‌ای کشور به سازمان جاسوسی- تروریستی موساد ارائه کرده بود، منجر به ترور و شهادت دو دانشمند هسته‌ای کشور شد.به دلیل اقامت موقت این جاسوس در کشور سوئد و جلب همکاری وی به موساد در همان کشور، دولت سوئد بنا به درخواست رژیم صهیونیستی ، پس از بازداشت وی در ایران به او اقامت دائم و پس از محاکمه و صدور حکم اعدام وی، به او تابعیت سوئدی اعطاء نمود تا نظام قضایی ایران را تحت فشار قرار دهد! بخی معتقدند کل پروژهٔ بازداشت حمید نوری در سوئد و تشکیل دادگاه نمایشی با هدف فشار بر دولت ایران جهت رهاسازی احمدرضا جلالی بوده است.

شماره دو | طی روزهای اخیر شایعات زیادی در خصوص پیوستن مرتضی پورعلی‌گنجی به پرسپولیس منتشر شده است. حتی گفته می‌شود او با مدیران پرسپولیس مذاکراتی داشته و با این تیم به توافقاتی هم دست یافته است. در همین خصوص علیرضا بیرانوند زیر پستی که مدافع ملی پوش منتشر کرد نوشت: کاش لوگوی پرسپولیس را هم در این تابلو منتشر می‌کردی! با این حال باید منتظر ماند و دید مدافع ملی پوش ایران برای فصل بعد چه تصمیمی خواهد گرفت.

شماره سه | فصل اول «برف بی‌صدا می‌بارد» به کارگردانی پوریا آذربایجانی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی در ۱۰۰ قسمت تولید شده است و تاکنون ۶۸ قسمت از آن تا اسفند ۱۴۰۰ به پخش رسیده است. اگرچه قرار گرفتن این سریال در دو مناسبت نوروز و رمضان پخش آن را با تاخیر مواجه کرد اما اکنون جایگزین شدن سریالی دیگر و نیمه کاره ماندن پخش «برف بی‌صدا می‌بارد» حکایت از این دارد که شبکه سه از پخش ادامه این سریال منصرف شده است. پخش سریال «برف بی‌صدا می‌بارد» که به عنوان سریال بلند تلویزیون از آن یاد می‌شود، قرار بود پس از ایام رمضان از سر گرفته شود، اما به نظر می رسد به دلایل مشکلات تولید، سرنوشت پخش و تولید ادامه این سریال با چالش مواجه شده است.

شماره چهار | تیم فرهاد مجیدی تا پایان هفته بیست و چهارم، بهترین عملکرد استقلال در تاریخ لیگ برتر را به ثبت رسانده است. استقلال تا پیش از دیدار امروز برابر سپاهان، توانسته است از ۲۴ دیدار خود ۵۶ امتیاز را به دست بیاورد که بهترین عملکرد این تیم در تاریخ لیگ برتر و بیست و یک دوره این مسابقات محسوب می‌شود. بهترین عملکرد آبی‌های پایتخت تا پیش‌ازاین، به لیگ هشتم مربوط می‌شد. جایی که استقلال توانسته بود در پایان هفته بیست و چهارم، ۴۹ امتیاز را جمع‌آوری کند. آبی‌ها در آن فصل به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به ذوب‌آهن و با ۶۶ امتیاز، قهرمان لیگ شدند. استقلال هرگز و در ۲۰ دوره قبلی تا پایان هفته بیست و چهارم نتوانسته بود بازی‌هایش را بدون شکست سپری کند اما در لیگ امسال این اتفاق رخ داد. ضمن اینکه تیم مجیدی با دریافت هشت گل خورده، بهترین عملکرد خط دفاعی تاریخ استقلال در لیگ برتر را به ثبت رسانده است.

شماره پنج | پائولو دیبالا ستاره آرژانتینی تیم فوتبال یوونتوس، قصد دارد فصل آینده سری آ پیراهن اینترمیلان را بپوشد

شماره شش | سه دیدار سپاهان-استقلال، پرسپولیس- پیکان و همچنین رئال مادرید- منچسترسیتی امروز(۱۴ اریبهشت ماه) زنده از شبکه سه سیما پخش می‌شوند. دیدار سپاهان - استقلال از سری رقابت‌های لیگ برتر خلیج فارس، امروز ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه از شبکه سه سیما زنده پخش می‌شود. همچنین دیدار پرسپولیس- پیکان ساعت ۲۰ و ۴۰ دقیقه از شبکه سه سیما روی آنتن خواهد رفت. دیدار رئال مادرید- منچسترسیتی از سری رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا نیز امشب ساعت ۲۳ و ۳۰ از شبکه سه سیما زنده پخش خواهد شد.

شماره هفت | بنابر اعلام پایگاه اطلاع رسانی وزارت بهداشت، فوتی‌های کرونا در کشور سرانجام تک رقمی شد و طی شبانه روز گذشته تنها هفت نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست دادند.

کدخبر: ۴۵۴۲۸۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر