کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۷۶۹۹
تاریخ خبر:

بسته خبری : تا هفت صبح چه خبر بود؟

اگر اخبار ۱۲ ساعت گذشته را نخوانده اید ، این ۹ خبر کوتاه را از دیشب تا هفت صبح امروز بخوانید ، کافی است:

۱- خبرگزاری اصولگرای تسنیم نسبت به یادداشت وحید حقانیان از. مقامات ارشد بیت رهبری درباره انتخابات شدیدا انتقاد کرده است. سردار حقانیان در یادداشتی رد صلاحیت ها را بی سابقه دانسته بود و از سه کاندید غیر پیروز به خاطر انصراف ندادن تشکر کرده بود

۲- اعضای لیست اصلاح طلبان برای انتخابات شوراها در تهران در نامه ای به روحانی نسبت به نحوه شمارش آرا به نفع لیست اصولگرایان اعتراض کردند

۳- تیم فوتبال پرسپولیس با برتری برابر تراکتور، قهرمان سوپرجام فوتبال ایران شدو اولین جام امسال را گرفت.

۴- منتظر خاموشی برق باید باشیم؛ علاوه بر افزایش مصرف ، با توقف اضطراری چند روزه تولید برق در نیروگاه اتمی بوشهر ، با کاهش ۱۰۰۰ مگاواتی تولید مواجه‌ایم. معاون توانیر هم گفته که نصف برق تهران برای تولید رمزار مصرف می شود!

۵- وزیر ورزش پس از اهدای جام به پرسپولیس، بازگشت «کارلوس کی روش» به تیم ملی فوتبال فوتبال را تکذیب کرد. شایعات در مورد سرمربی تیم ملی زیاد است و گویا با وجود نتایج خوب اسکوچیچ فدراسیون به دنبال سرمربی جدید است.

۶- سازمان غذا و دارو نسبت به مصـرف مکمل تقلبی و اعتیاد آور لاغری (گلوریا) که حاوی ترکیب ماده مخدر صنعتی آمفتامین(شیشه) هشدار داده است

۷- علی مطهری در نامه ای به رئیسی ضمن تبریک پیروزی در انتخابات نوشته است : حداکثرِ مشارکت در این انتخابات ۴۵ درصد بوده یعنی ۵۵ درصد از واجدان شرایط، رأی نداده‌اند. این امر که حاکی از میزان رضایت جامعه از وضع موجود است باید در محاسبات جناب‌عالی برای اصلاح امور منظور شود. لذا لازم است به عنوان مثال از قربانیان حوادث آبان ۹۸ و نیز قربانیان حادثه هواپیمای اکراینی دلجویی کافی را به عمل آورید.

۸- عزت الله ضرغامی رییس اسبق صداوسیما نسبت به سخنان احمدی نژاد درباره حسن خجسته معاون او نوشته است: ادعای آقای احمدی نژاد درباره ارتباط یک شرکت اسرائیلی با آقای دکتر خجسته و اقدام ایشان برای سفر به تل آویو بسیار عجیب و غیرواقعی است و در آن زمان هیچ گزارشی در این رابطه از سوی حراست سازمان یا نهادهای ذیربط به دست اینجانب بعنوان رئیس وقت سازمان صدا و سیما نرسید.

۹- ‌امروز اولین نشست خبری رئیسی برگزار می شود. گمانه زنی ها در مورد اعضا هیات دولت او هم شروع شده و گویا مخبر رییس ستاد اجرایی ، مهم ترین گزینه برای پست معاون اولی است.

کدخبر: ۳۹۷۶۹۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر