کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۵۰۰
تاریخ خبر:

بسته خبری امروز؛ تا هفت صبح چه خبر بود؟

ساعد برقی ، هفت صبح | ۹ خبر کوتاه بخوانید از دیشب که خواب بودید:
۱- اولین خبر از روند تایید صلاحیت نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری: کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان گفته که از ۵٩٢ نفری که در انتخابات ریاست جمهوری ثبت نام کردند، تقریبا ۴٠ نفر حائز شرایط و مدارک مندرج در مصوبه شورای نگهبان هستند.
این حرف یعنی وزارت کشور به مصوبه جدید این شورا عمل نکرد اما شورا مصمم به اجرای آن است. باید منتظر واکنش دولت باشیم

۲- سخنگوی سازمان غذاودارو هم خبر داده که ٢ میلیون و ۴٠٠ هزار دُز واکسن کرونا امشب وارد ایران می شود.
بالاخره وزارت بهداشت خبر واردات واکسن را اعلام کرد.

۳- یک اتفاق نادر : قائم مقام ساترا (سازمان مخصوص صداوسیما برای نظارت بر فضای مجازی) گفته که حذف مصاحبه احمدی نژاد از آپارات که در هفته گذشته به دستور این نهاد رخ داده بود ، یک اشتباه موردی بوده است.
نادر از این جهت که بالاخره یک نهاد نظارتی اشتباه خودش را پذیرفت.

۴- معاون وزیر صنعت هم اعلام کرده افزایش رسمی نرخ نان در تهران هنوز نهایی نشده است. دروغ هم نگفته چون قیمت نان در واقعیت افزایش پیدا کرده ولی هنوز مصوبه رسمی نیامده است

۵- معصومه ابتکار در حساب توئیتری خود نوشت: " امروز دولت لایحه پیشنهادی معاونت زنان و خانواده در مورد اصلاح ماده ۶۱۲ قانون مجازات اسلامی مربوط به تشدید مجازات پدر در صورت قتل فرزند را تصویب کرد."
خبر قتل رومینا توسط پدرش یادتان هست؟ این مصوبه در صورت همراهی مجلس، برای پیشگیری از این اتفاق خواهد بود.

۶- واکسناسیون کرونا هم منجر به شناسایی پیرترین مرد ایران - و احتمالا جهان- با ۱۳۴ سال سن در شهر خدآفرین استان اذربایجان شرقی شده است!
این پیرمرد سالم است و با پسر ۶۲ ساله اش زندگی می کند

۷- گویا اطلاعات ۳۰ میلیون مشتری ⁧‫بانک ملت‬⁩ از طریق شرکت «به پرداخت ملت» هک شده است. این اطلاعات شامل نام و نام خانوادگی، نام پدر، آدرس و بخشی از شماره موبایل این مشتریان بوده است.
روابط عمومی بانک ملت گفته موضوع در حال بررسی است.

۸. حمله صهیونیست ها به ساختمانی در غزه که دفتر خبرگزاری آمریکایی آسوشیتدپرس و الجزیره قطر در آن بود ، واکنش جهانی داشته اما نتانیاهو گفته انهدام مراکز رسانه‌ای در غزه کاملاً مشروع بود!

۹- ۵۰ میلیون دلار از ۲۰۰ میایون دلاری که قرار بود از صندوق توسعه ملی به بورس تزریق شود ، واریز شده است؛ حدود هزار میلیارد تومان

کدخبر: ۳۹۰۵۰۰
تاریخ خبر:
ارسال نظر