کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۳۰۹۲۷
تاریخ خبر:

برکناری سه مقام مسئول در پی مرگ دردناک آسیه پناهی

شهردار کرمانشاه از برکناری سه مقام مسئول در پی مرگ دردناک آسیه پناهی خبر داد.

به‌گفته سعید طلوعی رئیس اداره اجرائیات و قائم مقام وی، همچنین مسؤول امور حقوقی شهرداری منطقه سه برکنار شدند و شهردار منطقه سه نیز تعلیق شده است. براساس گزارش تیم بازرسی استانداری کرمانشاه از حادثه مرگ زن حاشیه‌نشین در ۳۰اردیبهشت ماه که پس از تخریب محل سکونتش و انتقال به کمپ ترک اعتیاد «چشمه سفید» توسط ماموران اجرائیات شهرداری، جان خود را از دست می‌دهد، با وجود اعمال اقدامات قانونی، بی‌تدبیری در نحوه برخورد عوامل شهرداری کاملا مشهود است.

آسیه پناهی زنی کپرنشین در کرمانشاه بود که پس از تخریب کپر و انتقال به کمپ ترک اعتیاد این شهر توسط ماموران شهرداری، جان خود را از دست داد.

ماموران اجرائیات شهرداری کرمانشاه پس از دریافت حکم قضایی مبنی بر رفع تخلف از زمین خواران به محدوده انتهای شهرک کیانشهر در منطقه سه شهرداری کرمانشاه مراجعه کرده و در حین انجام ماموریت به یک کپر که در راستای زمین خواری ایجاد شده بود، برخورد کردند. مدیر اجرائیات شهرداری کرمانشاه در واکنش به این حادثه و با بیان اینکه این زن به ظاهر معتاد به همراه دختر و نوه اش در این کپر زندگی می‌کردند گفته بود: این زن به اخطار مأموران برای خروج از کپر توجهی نکرد از این رو ماموران خانم کمپ ترک اعتیاد چشمه سفید در محل حاضر شدند و وی را که مقاومت می‌کرد به اردوگاه منتقل کردند. شهبازی افزود: این فرد پس از انتقال به اردوگاه چشمه سفید دچار حالت تهوع شد و در نهایت پس از حضور پزشکان مرکز فوریت های پزشکی جان خود را از دست داد.

منبع: خبرگزاری فارس

کدخبر: ۳۳۰۹۲۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر