کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۲۶۳۷۴۷
تاریخ خبر:

برانکو برای پولش باید ۱۴ بار به ایران سفر کند!

یورو اسپورت نسخه عربستان نوشت: دلیل اصلی جدایی برانکو پرداخت نکردن مطالبات مالی او از سوی پرسپولیس است. تحریم‌های آمریکا علیه ایران مانع بزرگی در پرداخت مطالبات برانکو از سوی باشگاه پرسپولیس خواهد بود. برانکو ۷۰۰ هزار دلار از پرسپولیس طلب دارد. این مربی کروات باید برای دریافت طلب خود به ایران برگردد و این رقم را با یک چمدان از ایران خارج کند، اما او با یک مشکل بزرگ دیگر مواجه شده و آن اینکه قوانین ایران اجازه خروج بیش از ۵۰ هزار دلار را نمی‌دهد و این یعنی برانکو باید برای دریافت رقم بار‌ها به تهران سفر کند!!

به نوشته تابناک ورزشی، در ادامه این گزارش مضحک آمده است که: به نظر می‌رسد که طلب او به باد خواهد رفت! البته نباید فراموش کرد که باشگاه پرسپولیس از الاهلی به فیفا شکایت کرده و بر این باور است که پیوستن این مربی به الاهلی غیر قانونی است.

هوش نویسنده این گزارش، آنقدر ضعیف و پایین بوده که در داستان بافی خود به یک نکته ساده توجه نکرده است که در صورت لزوم دریافت طلب بصورت حضوری، برانکو می تواند با یکبار سفر به تهران این پول را از باشگاه دریاقت کرده و حتی اگر مجبور باشد در اقساط ۵۰ هزاردلاری از کشور حارج کند می تواند وکالت این کار را به افراد مختلف یا یک نفر بدهد تا خودش مجبور نباشد طبق ادعا ۱۴ مرتیه به تهران برود! در واقع نکته اصلی حضور ایوانکوویچ در تهران برای امضای سند دریافت مطالبات و تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس است و برای انتقال این پول قطعا مشکلی نیست و داستان سرایی نویسنده مطلب به شکل خنده آوری از خیال بافی او حکایت دارد.

کدخبر: ۲۶۳۷۴۷
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • Alireza77

    کلا ۵هزار دلاره نه ۵۰هزار هر نفر میتونه ببره یرون

  • masoudronin

    کاملا راست گفتن?