کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۱۵۹۱
تاریخ خبر:

برادرکشی در ‌‌جنت‌آباد شمالی

روزنامه هفت‌صبح | وقتی وارد خانه شدم برادرم با چاقو به سمتم حمله کرد که با صندلی از خودم دفاع کردم و با صندلی آشپزخانه یک ضربه به دست برادرم زدم. رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد از درگیری مرگبار دوبرادر در خانه‌شان خبر داد. سرهنگ علیرضا یوسف‌وند در‌خصوص این پرونده گفت: ظهر شنبه سوم اسفند امسال، پسر جوانی در جنت‌آباد شمالی در تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ از درگیری با برادر بزرگترش خبر داد که تیمی ‌از ماموران کلانتری به محل اعزام شدند.

وی افزود: مامور موتورسوار با حضور در جلوی خانه پدری پسر جوان، تحقیقات را آغاز کرد که جوان ۳۱ساله ادعا کرد، برادر بزرگترش که اعتیاد به مواد مخدر دارد، به او و همسرش فحاشی کرده و از دست کارهای او خسته شده است که در همین حین پدر خانواده برای میانجیگری به جلوی در ساختمان آمد و همراه با مامور پلیس شروع به آرام‌کردن پسرش کرد.

رئیس کلانتری ۱۳۸ جنت‌آباد ادامه داد: درحالی‌که مامور پلیس با پدر و پسر جوان در حال صحبت بود، ناگهان پسر بزرگ خانواده که اعتیاد به مواد مخدر داشت از پشت پنجره آشپزخانه در طبقه اول شروع به فحاشی به برادرش کرد که در این صحنه پسر جوان با بستن در خانه به روی پلیس و پدرش داخل خانه شد و مامور پلیس و پدر خانواده پس از شکستن شیشه در ورودی موفق به بازکردن در خانه شدند اما وقتی وارد خانه شدند با صحنه خونینی روبه‌رو شدند.

این مقام پلیس ادامه داد: پسر بزرگ خانواده از ناحیه سینه هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود و با مرگ دست و پنجه نرم می‌کرد که با اعلام این خبر به اورژانس، خیلی زود پزشکان در محل حاضر شده و جوان زخمی ‌را به بیمارستان سینا منتقل کردند اما این پسر به‌خاطر شدت خونریزی روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.

سرهنگ یوسف‌وند درخصوص صحنه قتل گفت: مامور پلیس که در صحنه جرم حضور داشت، جوان ۳۱ساله را هدف تحقیق قرار داد و این جوان در اعترافاتش عنوان کرد که وقتی وارد خانه شدم، برادرم با چاقو به سمتم حمله کرد که با صندلی از خودم دفاع کردم و با صندلی آشپزخانه یک ضربه به دست برادرم زدم که همین باعث شد چاقو به بدن برادرم وارد شود و سپس روی زمین افتاد. وی گفت: در صحنه جرم صندلی شکسته نیز وجود داشت که با دستور بازپرس ویژه قتل پسر جوان بازداشت و تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: ۳۱۱۵۹۱
تاریخ خبر:
ارسال نظر