کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۵۰۲۳۶۸
تاریخ خبر:

بدنساز اهوازی همسر و برادر همسرش را کشت و خودکشی کرد

روزنامه هفت صبح، سارا غضنفری| ماجرای قتل زهره.ل و یحیی خواهر و برادر جوان اهوازی به دست همسر زهره از یک خبر در توئیتر آغاز شد. عکس‌ آنها منتشر شد و گفتند این خواهر و برادر به دست همسر زن که از ورزشکاران و بدنسازان شناخته شده اهواز است به قتل رسیده‌اند و علیرضا(همسر زهره) بعد از قتل نیز خودکشی کرده است.

پیگیری این خبر برای خبرنگار هفت‌صبح مراحل سختی داشت در حالي كه از پليس انتظار بيشتري براي اطلاع‌رساني درباره اين ماجرا مي‌رفت اما هیچ‌کدام از مسئولان انتظامی استان حاضر نبودند حتی خبر قتل را تایید کنند و در امر اطلاع‌رسانی کمک نمی‌کردند با وجود اين که دو نفر به قتل رسیده و یک نفر نیز خودکشی کرده که علتش هنوز هم نامعلوم است؛ اما در نهایت توضیحات اولیه درباره این خبر توسط پلیس منتشر شد.

براساس اطلاعات یک منبع آگاه و از محلی‌های اهواز، علیرضا حوالی ساعت 8 صبح روز دوشنبه نهم بهمن ماه 1401 ابتدا همسرش را در خانه محل سکونت‌شان به قتل می‌رساند. طبق گفته‌ها او با همسرش که یک میکاپ آرتیست مشهور با نام مستعار نیلا است دو ماه قبل در اهواز ازدواج کرده بود. علیرضا بعد از قتل همسر به سمت خانه مادر همسر خود رفته در آنجا نیز مشاجره کرده و سپس یحیی، برادر جوان همسرش را نیز به قتل رسانده است. این مرد بدنساز، بعد از قتل برادر همسرش، مجدد به خانه خود و زهره بازگشته و در آنجا خودش را نیز کشته است!

روایت پلیس از قتل‌ها و خودکشی قاتل!
سرپرست پلیس آگاهی استان خوزستان از قتل دو نفر از اعضای یک خانواده و خودکشی ضارب در شهرستان اهواز خبر داد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سیروس دریکوند می‌گوید: نهم بهمن ماه سال جاری، در پی وقوع یک فقره قتل عمدی در یکی از محله‌های اهواز، بلافاصله رئیس پلیس آگاهی استان در معیت کارآگاهان و بازپرس ویژه قتل در محل وقوع حادثه حاضر شدند.

در خلال رسیدگی به موضوع قتل و تحقیقات میدانی کارآگاهان پلیس جهت شناسایی ضارب، لحظاتی بعد جسد ضارب ( داماد مقتول ) به همراه جسد همسرش نیز در منزل خودشان کشف و در این رابطه یک قبضه سلاح کمری به‌کار رفته در سه حادثه فوق ( آلت قتاله ) در کنار جسد ضارب نیز کشف شد.

سرپرست پلیس آگاهی استان خوزستان با بیان اینکه تحقیقات اولیه حکایت از وجود اختلافات خانوادگی فی‌مابین متوفیان بوده اظهار داشت: داماد خانواده ابتدا اقدام به قتل همسر خودش و سپس با مراجعه به منزل پدرخانمش اقدام به قتل برادر همسر خود در پارکینگ کرده و مجدداً به منزل خود برگشته و اقدام به خودکشی می‌کند. در این خصوص پرونده قضایی تشکیل و با هماهنگی بازپرس ویژه قتل در حال رسیدگی است.

ازدواجی عاشقانه
منبعی آگاه به هفت‌صبح درباره این ماجرا می‌گوید البته این گفته‌ها به منزله تایید نیست و فقط روایت یکی از آشنایان دور آنهاست. به گفته این فرد، زن و شوهر به شدت عاشق یکدیگر بودند به طوری که برخلاف مخالفت خانواده مرد جوان، آنها با همدیگر ازدواج می‌کنند. زهره انگار سابقه ازدواج ناموفق نیز داشته است. روز حادثه حتی در استوری خود تصویر ورزش کردن خود و همسرش را نیز منتشر کرده بوده و بعد قتل اتفاق افتاده است.

از سوی دیگر، در فضای مجازی به این موضوع اشاره شده است که این زن و برادرش، عمه و عموی پسر 14 ساله اهل ایذه هستند که در سال 1400 به دل آتش زد تا دو زن سالمند را نجات دهد و خودش قربانی شد و از او به فداکاری یاد می‌شود. به هرحال علت این قتل‌ها و خودکشی هنوز مشخص نیست و به گفته مطلعان جنازه زهره و یحیی در روستای‌شان بین ایذه و اهواز به نام بلوطک لندی به خاک سپرده شده است و تحقیقات همچنان پیرامون این ماجرا ادامه دارد.

کدخبر: ۵۰۲۳۶۸
تاریخ خبر:
ارسال نظر