کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۱۶۳۸۶
تاریخ خبر:

بخشی از منابع مسدود شده ایران آزاد می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی اعلام کرد: با تلاش‌هایی که وزارت امورخارجه و بانک مرکزی انجام داده است به نتایج خوبی رسیده‌ایم و احتمال آزاد شدن بخشی از منابع مسدود شده ما که به ناحق از سوی آمریکا مسدود شود می‌رود از این رو امیدواریم با آزاد شدن این منابع آنها را برای تأمین دارو و تجهیزات پزشکی و هر چیز که مورد استفاده مردم است بکار بگیریم.

همتی در ادامه با بیان اینکه متأسفانه برخی بانک‌ها برداشت اشتباهی از بخشنامه بانک مرکزی در مورد عدم دریافت اقساط وام‌های قرض‌الحسنه داشتند، اظهار داشت: در حالی که بانک مرکزی اعلام کرد که همه وام‌های قرض‌الحسنه به تعویق افتاده است، اما متأسفانه بانک‌ها از این مصوبه برداشت اشتباه کردند.

وی افزود: پرداخت و دریافت وام‌های قرض‌الحسنه ماه‌های اسفند، فروردین و اردیبهشت به تعویق افتاده است، اما متأسفانه برخی بانک‌ها به دلیل برداشت اشتباهشان از این بخشنامه، اقساط را از حساب‌های مردم برداشت کردند، در حالی که بانک مرکزی روز گذشته در بخشنامه‌ای به صراحت اعلام کرد که اقساط وام‌های قرض‌الحسنه و پرداخت این وام‌ها به تعویق افتاده است و نباید اقساطی از مردم دریافت شود.

رئیس کل بانک مرکزی اظهار داشت: هر بانکی که اقساط را از حساب مردم برداشت کرده باید این هفته به حساب مردم بازگرداند، ضمن آنکه این اقساط به سه ماه پایانی وام قرض‌الحسنه اضافه خواهد شد.

کدخبر: ۳۱۶۳۸۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • khordbin

    به ملت چه!

  • safa345

    ازاد بشه مگه به ملت میدن یا مگه میگن چ یکار ش میکنن بعد یه مدت اعلام میکنن پولی که بهمون دادن یکی از اختلاس گرا برد