کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۴۰۹۵۳
تاریخ خبر:

بخت‌ بلند‌ اکبر‌ رفیعی و اتفاق جالب در آبادان

روزنامه هفت صبح، آرش خوشخو | ‌‌هفدهم بهمن ۱۳۵۶٫ صفحه اول روزنامه خبر مهمی ندارد. می‌رویم به صفحه سه. اول این که کلیه بلیت‌های هواپیماهای نوروز به فروش رفته و تمام شده است. گزارش شده که هرتوریست ایرانی چهاربرابر توریست آمریکایی خرج می‌کند. این گزارش در انگلیس منتشر شده و دولت انگلیس از هجوم توریست‌های ایرانی بسیار مفتخر است و درآمد ناشی ازآنها را با حق فروش اتومبیل پیکان قابل مقایسه دانسته است‌.

با شکایت دو شرکت تکثیر نوارهای موسیقی‌،‌ داریوش اقبالی ممنوع‌الخروج شد. مدیر یکی از این دو شرکت ایرج خواجه‌امیری است‌. شب بیست و هشتم صفر است و صفحه ۵ یک مطلب بلند مذهبی کار شده با عنوان غروب سه خورشید دنیای اسلام. آگهی‌های سینمایی اما هیچ تفاوتی نکرده‌اند و شب بیست و هشت صفر هم آگهی‌های مصور فیلم‌هایی مثل عشق سه بعدی‌،‌ درامتداد شب‌،‌ لورا دختر هوسباز‌،‌ انسان و شیطان و…کار شده‌اند.

فیلم اسب کهر را بنگر ساخته فرد زینه‌مان امشب از شبکه دو پخش خواهد شد‌. در شهرکرد یک مادر به همراه دو کودک و همین طور خواهر خود در هنگام حمام بر اثر گازگرفتگی مرده‌اند. در خانه پلاک ۱۵ کوچه ابومحمد خیابان پهلوی. مادر نامش شوکت میرزائیان بوده و ۲۷ ساله و خواهرش عصمت ۱۶ ساله و کودکانش هم ابراهیم و جاسم صادقیان ‌۴ و ۵ ساله.

‌ ۱۹ بهمن ۱۳۵۶٫ عکس صفحه اول به مراسم عزاداری ۲۸ صفر در نقاط مختلف ایران اختصاص دارد. در تئاترهای تهران سه نمایش مهم اجرا می‌شود که به کارگردانی بهمن فرسی‌،‌ آشوربانی‌پال و علی رفیعی هستند. رفیعی جنایت و مکافات را روی صحنه برده، ‌فرسی متنی از خودش با عنوان « آرامایشگاه» با بازی علی نصیریان و مهین شهابی و آذرفخر و محمد مطیع‌، ‌آشوربانی‌پال هم کاری با عنوان غارت. اطلاعات در ادامه نظرخواهی‌هایش، ‌سریال‌های تلویزیون را مورد ارزیابی قرار داده است.

سریال‌های خارجی مثل خانه کوچک‌، بارتا، ‌سوئیچ، ‌زن اتمی، ‌ویرجینیایی‌،‌کریستی لاو را خبر کن و همین طور لورل و هاردی و سریال‌های ایرانی مثل طلاق‌،‌ خسرو میرزای دوم‌،‌ سفرهای هامی و کامی‌،‌ از هامون تا ارس‌، ‌ایران در جنگ جهانی دوم‌، ‌برنامه کودک و شوی رنگارنگ. در این نظرسنجی فیلم‌های لورل و هاردی اول شد و سریال خانه کوچک و برنامه کودک دوم و سوم شدند. پری صابری‌، سعید راد‌، پوری بنایی‌،‌ فریدون شهبازیان‌، ‌مهران رسام و…از کسانی بودند که مورد نظرسنجی قرار گرفته‌اند.

در آبادان اتفاق جالبی رخ داده. یک مستاجر به اسم یاسر ناصری‌،‌ ده تا بچه داشته و کسی به او خانه نمی‌داده است. پس نقشه کشیده و سه تا از بچه‌هایش را مسموم می‌کند تا بستری شوند و ۴ تای دیگر را به اهواز می‌فرستد و به همراه همسر و سه فرزند باقیمانده خانه‌ای را اجاره می‌کند. اما به تدریج آن ۴ نفر از اهواز برمی‌گردند و سه نفر هم از بیمارستان شیروخورشید مرخص می‌شوند و حالا صاحبخانه از مستاجر خود شکایت کرده است‌!

سرهنگ موبد، رئیس شورای شهر رضائیه (ارومیه) از وضعیت آرایش زن‌ها در این شهر و وقت تلف کردنشان در آرایشگاه‌ها و لباس فروشی‌ها انتقاد کرده است‌. او همچنین از وضعیت محله بدنام شهر به خاطر شرایط بهداشتی انتقاد کرده و تقاضا کرده که شهرکی در حاشیه شهر ساخته شود و اهالی این محله به آن شهرک منتقل شوند‌. و اینکه در یک درگیری در خیابان لاله زار و در جلوی کافه رستوران لعل گوهر‌، پسر جوانی به اسم محمود سلیمانی کشته می‌شود و خانواده مقتول مردی به اسم اکبر رفیعی ملقب به اکبر شاه عبدالعظیمی را به این قتل متهم کردند.

رفیعی خودش را معرفی و به زندان موقت منتقل می‌شود در حالیکه می‌گوید من بی‌گناهم. در این میان قاتل اصلی که حسن فرهادی نام داشته بود و به کرمانشاه فرار کرده بود به خیال‌آنکه دیگر خطری نیست به تهران برمی‌گردد اما بایکی از دوستانش دعوای فیزیکی می‌کند و همین دوست حسن را لو می‌دهد و اکبر رفیعی آزاد می‌شود.

کدخبر: ۴۴۰۹۵۳
تاریخ خبر:
ارسال نظر