کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۳۹۰۵۰۹
تاریخ خبر:

ببینید | گاف جنجالی و جدید در صداوسیما

درحالی که استاد «پرویز مشکاتیان» در سال ۸۸ و در سن ۵۴ سالگی دیدار حق را لبیک گفت، در اشتباهی عجیب، مجری یک برنامه تلویزیونی همزمان با سالروز تولد او، برای این استاد فقید موسیقی آرزوی سلامتی کرد.

خبرگزاری تسنیم درباره این اتفاق می‌نویسد: شبکه شما برنامه‌ای با عنوان «ترانه باران» دارد. این برنامه هر شب ساعت ۱۸ پخش می‌شود. در توصیف این برنامه روی سایتِ شبکه شما اینچنین نوشته شده است: «در این برنامه به موزیک ویدیوهای روز، ترانه‌های محلی، نقد و بررسی آثار، اخبار و حواشی موسیقی کشومان پرداخته می‌شود.» دقت کنید که مسئولان شبکه شما بر این باورند که این برنامه به نقد و بررسیِ موسیقیِ کشورمان می‌پردازد!»

برنامه «ترانه باران» سه مجری دارد که یکی از آنها محمد اسکندری است. همین آقایی که سالروز تولدِ پرویز مشکاتیان را تبریک می‌گوید و برای استاد مشکاتیان آرزوی سلامتی می‌کند.

اسکندری مجری این برنامه خطاب به مخاطبان می‌گوید: «دیروز سالروز تولد استاد مشکاتیان نوازنده پرافتخار و سرشناس موسیقی ایران بود. تبریک می‌گویم به استاد مشکاتیان نازنینم و امیدوارم که حالش خوب باشد و همچنان مضراب در دستان او بر اپیزودهای سنتور در حال رقص و نواختن باشد و ما بشنویم و لذت ببریم از نواختنِ ساز استاد پرویز مشکاتیان نازنین و پرافتخار ایران زمین.» شنیدن این جمله‌ها در اردیبهشت ۱۴۰۰ برای هر اهل موسیقی اسفبار است.

کدخبر: ۳۹۰۵۰۹
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1615624343

    ای خدا ??

  • Msina

    یعنی توی برنامه تخصصی موسیقی، یک نفر نبو د که از موسیقی و مشاهیر ش اطلاع داشته با شه که به این آقا گوشزد کنه و غلطش رو اصل اح کنه؟ یاد “علی برکت الله” رئیس جمهور ا فتادم.