کاربر گرامی

برای استفاده از محتوای اختصاصی و ویدئو ها باید در وب سایت هفت صبح ثبت نام نمایید

با ثبت نام و خرید اشتراک به نسخه PDF روزنامه، مطالب و ویدئو‌های اختصاصی و تمامی امکانات دسترسی خواهید داشت.

کدخبر: ۴۷۸۶۵۶
تاریخ خبر:

ببینید | شکست نخودی مقابل باروز در فینال؛ طلسمی که نشکست

در ادامه رقابت‌های ۴ وزن نخست کشتی آزاد قهرمانی جهان ۲۰۲۲ در بلگراد صربستان، محمد نخودی نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم ایران و دارنده مدال نقره جهان ۲۰۲۱ در دیدار فینال برابر جردن باروز دارنده ۵ مدال طلای جهان و یک طلای المپیک از آمریکا به میدان رفت و در پایان با نتیجه ۴ بر ۲ شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد. نخودی سال گذشته و در فینال رقابت‌های جهانی ۲۰۲۱ نروژ نیز با نتیجه ۵ بر یک برابر جردن باروز شکست خورده بود.

تاکنون هیچ کدام از کشتی گیران ایران طی سال های گذشته موفق به شکست جردن باروز نشده‌اند و با این شکست نیز کماکام طلسم شکست ناپذیری باروز مقابل کشتی گیران ایران پابرجا ماند.

نخودی پیش از این در دور نخست مقابل یاکوب شیخ جمال از رومانی ۷ بر ۶ به برتری رسید. وی سپس مقابل دولگون آلتانزول از مغولستان در مدت زمان یک دقیقه و ۱۰ ثانیه به پیروزی ۱۰ بر صفر رسید. وی در سومین مبارزه و در مرحله یک چهارم نهایی نیز برابر بکزاد عبدالرحمان اف دارنده مدال‌های برنز جهان و المپیک از ازبکستان با نتیجه ۱۰ بر ۵ به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد. نخودی در نیمه نهایی نیز برابر واسیل میخایلوف از اوکراین به روی تشک رفت و در پایان در یک کشتی دشوار با نتیجه۵ بر ۴ به برتری رسید و به فینال رسید.

کدخبر: ۴۷۸۶۵۶
تاریخ خبر:
ارسال نظر
 
  • _user_1643725887

    مارادونای فوتبال نابغه ای بود که تا به امروز مشابه نداشته و این کشتی گیر امریکا یی،واقعا مارادونا ی تشک کشتی است و باخت به او ناراحتی اش کمتر از سایر موارد است! مدال نقره ات مبارکت باد!